Dit hadden we dus allemaal wel verwacht Naja, ik vind ook wel dat Skyrim op z'n minst een plek verdiende in de top 10, waar maakte mij eigenlijk niet enorm veel uit.
Ik had echt verwacht dat die niet meer ging komen en dus buiten de top 30 viel. Tweede plaats. lol. Dat betekend dat RDR of GTA5 ook buiten de top 30 valt..
Nou. ehm. Zo lang het dan maar niet GTAIV is. edit@Kevf: Ja, misschien dat mods de game weten te redden.
RDR is nummer vier! Skyrim heb ik zo'n 100 uur gespeeld. Verslaving factor was weer hoog, veel plezier aangehad maar technisch zo dramatisch slecht. Eerste blik lijkt alles goed maar als je iets verder kijkt is het meeste ook zo oppervlakkig als de pest. Bethesda mag zeker met een nieuwe Fallout/Elder Scrolls echt beter te werk gaan. Top 30? Joah, top 10, nee.
Maar. Ik check hier iedere dag. Heb ik zitten klagen? Zo niet, dan heb ik het toch weten te missen. True... Al ben ik ook niet bepaald een liefhebber van Fallout.
Ik had IV zelf ook niet gezien, maar blijkbaar heb ik dan wat gemist :3 Naja, dan ben ik blij dat die zowiezo geen nummer 1 is, ik ergerde me zo aan dat spel.
Als jullie hadden opgelet wisten jullie dat IV al is geweest. Maar alsnog: Morrowind > Oblivion + Skyrim. Helemaal met de pc mods.