Meh ik ergerde me dood aan Eternal Sonata. Story was annoying, characters waren annoying, gameplay was okay. De leukste RPG van deze generatie vind ik Star Ocean The Last Hope. En op het topic van Final Fantasy, 6 is mijn favoriet. Tevens ook mijn favoriete spel aller tijden.
Star Ocean staat ook wel hoog in mijn lijstje, ik vond het best een toffe game. Beste JRPG aller tijden is natuurlijk Chrono Trigger, daar is geen twijfel over mogelijk.
Is het mogelijk om te zien hoeveel stemmen de top 10 bijv had. En ik vind het echt jammer dat portal 2 nergens was.
Was ook te verwachten. Al zal hij zeker niet bij iedereen op z'n persoonlijke lijstje op 1 staan, of zelfs in de top 3 staan (misschien omdat het nog te recent is?) is het logisch dat hij #1 van dit forum is. De game was zo populair.
Ik neem aan dat ik het hele lijstje wel kan posten nu we toch klaar zijn. Mensen zijn zo te zien zeer benieuwd waar hun favorieten staan: Spoiler
Had het wel verwacht dat GTA V op 1 stond... meh, not complaining. De single player was niet slecht, ik had er best wel plezier mee. Online heb ik nog niet uitgeprobeerd i.v.m tijdprobleempjes.
Ik kijk vast over Dark souls heen die moet er toch ergens in staan, ik zie namelijk zelfs AC III in dat lijstje
Terechte nummer 1. Niet voor mij persoonlijk (wel top 3 ) maar deze game doet gewoon zo ontiegelijk veel goed. Ik snap dat veel mensen deze zeer hoog op de lijst hebben staan.
Ik vond er weinig vernieuwends aan wat betreft gameplay. Alleen dat je drie personages speelt, maar dat veranderde nu ook niet veel eigenlijk gameplaytechnisch. Soms bij missies een beetje switchen, that's it. Ik had Oblivion op 1 gezet, die game straalde destijds echt next-gen uit. De mogelijkheden in die game waren op dat moment ongekend. En iedereen kan zich dat mooie moment nog wel herinneren dat hij voor het eerst de gevangenis verliet in de game.