Misschien omdat de game zo slecht is? Zo slecht dat ie leuk is? Ja, dat kan (zeker als je em cheapo hebt)!
Echt geniaal om deze lijst door te nemen en te stemmen... Hele mooie, maar ook hele slechte herinneren aan de 360 kom ineens uit het niets naar boven. Ik heb alleen, hoe dichter bij het heden, hoe minder echte toppers terwijl de keuze qua games wel veel groter is.. Toch te verwend geraakt door de jaren heen, of is het gros van de games inderdaad ondermaats? Hoe dan ook, ik kan terug kijken op een hele mooie tijd met de 360, nog altijd beste console die ik ooit heb gehad. Ondanks al die problemen met het apparaat zelf in het begin.. Cheers! :b: Ik mis alleen de Arcade Titels, want daar zitten naar mijn idee nog eens net zoveel toppers tussen als dat er retail-games zijn.
Fuck ja, nu word ik er weer aan herinnert dat ik nog steeds Dead Rising 1 in de kast heb liggen maar nog steeds nooit echt heb gespeeld
Ja ik mis ook Peggle, South Park, Trials HD, Trine 2 etc allemaal vette games! Maar misschien later nog zoiets voor Arcade games.
Voor mij was Tomb Raider toch wel een topper. Super mooie graphics en een goed verhaal. Zeer mooi in elkaar gezet.
Ik ook, vond hem leuker dan Uncharted 3. Hoop dat ze snel een next-gen sequel aankondigen (samen met Deus-EX)
Zo was even werk maar ingevuld haha. 2012 was voor mij het snelste klaar. Zie wel dat ik per jaar teveel games koop
Door dat lijstje moet ik eerlijk bekennen dat ik vind dat er meer toppers/unieke spellen tussen de arcade games zitten dan retail voor mij
Haha voor mij ook, ik speel nu nog steeds dagelijks Peggle! Daarintegen liggen de meeste retail games na een paar weken al in het stof, de replay waarde ligt gewoon een stuk hoger bij arcade games dan bij retail denk ik.
Ctrl + F om games te zoeken, 1x enter te veel en "Bedankt voor het invullen van de enquete!" Euh, oké...
Saint's Row IV staat er niet tussen. Niet dat die een stem waardig is voor 'top tien beste', eerder 'top tien slechte'.