Vond L.A Noire qua pacing en gameplay echt matig maar die gezichtsanimaties... meer van dat in next-gen please
Ik vond het echt een heel gaaf spel. Die gezichtsanimaties waren wat vreemd, maar ook wel fun. Ik vond het spel een stuk aansprekender qua setting dan bijvoorbeeld een GTA. Met veel plezier uitgespeeld.
De setting en de wereld was tof, maar ik was bij de 3e desk echt klaar met steeds dezelfde herhaling van zetten
Vernieuwend spel en als het evidence zoeken op een betere manier was ingevuld dan alleen een beetje rondkijken en wachten tot je controller trilt dan zou het een topper zijn geweest. Vette zaken om op te lossen en meeslepende voice-acting. Next gen noire kan heeeeeeeeeeeeel bruut worden. Iets minder schieten zou ook wel mogen btw.
Zoals Delphiki zegt op een gegeven moment behoorlijk repetitief aan het worden. Ik hield het vol tot de homocide en toen was ik er klaar mee
Ik had hem helemaal 100%. Sure, het werd wat repetitief en het systeem werkte uiteindelijk voor geen fuck als je het snapte, maar hoe dan ook wel knap gedaan. Bleef mede omdat het toch anders was dan alle andere games wel boeiend tot het eind. Cole Phelps was ook echt een anti held.
DAt zal toch niet AC2 of desnoods 1 misschien maar revelations en 3 mogen echt niet in een best-of lijstje genoemd worden
AC2 is de beste. 3 Vette steden om langs te reizen met gekke figuren in elke stad en uiteraard nieuwe problemen. Ook was dat eigen dorpje met die villa wel lachen bedacht en die oom zal ik nooit meer vergeten.
Waarom alle haat voor AC3 ik vind die juist tof. :"( Lekker door de bossen heen rennen. Koloniale tijd. Enige wat ik jammer vond was de lack aan hoge gebouwen. Maar voor de rest vond ik het een aardige game. AC1>AC3>AC2 Bij Brotherhood had ik het idee toch weer met hetzelfde bezig te zijn (extra dlc voor deel 2) En Revelations heb ik me niet eens aan gewaagd. Then again de orginele blijft voor mij het beste als die game nou de besturing had van deel 2 en de open enviornment gedeelte (gebied tussen de steden bedoel ik dan) van deel 3 was was het de perfecte AC game geweest. Maar that aside hoop ik wel dat het orgineel hoger scoort dan Brotherhood.
Op 1 na beste Uncharted game wat mij betreft, ik vond alleen 2 net iets beter op het moment dat hij uitkwam