Acheivement slet. Je wilt Ridge Racer wel érg graag. Ok, ik wil em ook, maar ik ga er geen kut games voor spelen. Misschien straks nog even proberen of ik me vergist heb in de kwaliteit, maar ik zal denk ik hoe dan ook niet 100% krijgen. Net als met iStunt en Monster Island. Jetpack Joyride al op 100%? Dat is tenminste wel een leuke én gratis W8 game.
Nee, nog niet. Binnenkort maar eens. Ach, het is in een uurtje gedaan, dat valt ook wel mee Backlog voor deze challenge: Dirt 3 Batman: Arkham City Grid TC: HAWX Forza Motorsport 4 Het zijn allemaal racespellen (Past wel wat bij de reward van de challenge ) Oja, kan ook nog Duke Nukem Forever spelen maar dat spel is echt beyond kut Monster Island kan ik opzich nog wel op 200/200 krijgen, heb nu namelijk 140/200.
Als je toch al zoveel racespellen hebt neem ik aan dat je de prijs van de challenge naar mij doorstuurt zodra je wint!
3 daarvan zijn digitaal Forza heb ik van een andere member hier gekregen dus dan is het wat lullig om die weg te geven Forza zal ik ook weer eens spelen, is wel een leuk spel
Hmm, ziet er naar uit dat het voor mij nog een uitdaging gaat worden om van de 0 af te komen. Ik heb helemaal geen tijd om de hoeren voor achievements.
Yep, maar omdat ik het alsmaar drukker krijg met het afronden van m'n schooljaar helpt dat ook niet echt mee.
Zeg mannen en dames, hoe gaat het hier? Wilt iedereen wat boven mij staat aub stoppen met achievements halen?
Ik ga dit niet redden. Wacht, misschien dat ik Viva Pinata voor de PC eens kan opstarten. Ik zit daar nog in het begin. Easy achievements. Hoop ik.