*Sigh* Ik had me aangemeld op 360voice, maar kon maar telkens niet inloggen en daarom niet joinen. Jammer dan.
Je moest jezelf erbij zetten!? Ik had gister een Timeshift boosting sessie geplant. Om dat nou te verzetten voor deze challenge, nee dankje... Maar dat waren ook al weer krap aan 300 points . Zijn er mensen die al plannen hebben welke games ze uit de kast gaan trekken? Ik heb Infinite Undiscovery nog op 0 staan, maar ik denk dat ik niet genoeg tijd heb om daar een leuke gamerscore uit te halen en ik heb nog ongeveer 450-500 makkelijke points in Timeshift.
Door die voorspelling van die Challenge scout zit ik wel mooi in een underdog positie. Eens kijken of ik daar een beetje gebruik van kan maken. ...Als mijn 360 terug is van reparatie dus. edit: Volgens mij nemen sommige mensen zo een challenge veel te serieus.
Je moest je idd ZELF aanmelden hoor? Stond allemaal duidelijk in de beginpost volgens mij?! Maar niet getreurd, volgende maand is er weer één ! Dat is balen, en vreemd :{?! Maar zoals gezegd, volgende maand weer! Die Ypuh toch ! Verder zag ik hier dat Xerofox, Shad0w NL, Atmaxar en Ypuh al aan de slag zijn gegaan! Nu alle andere nog! Laten we er een spannende, maar vooral GEZELLIG strijd van maken ! En vergeet de trash talk niet ! \o/!!SUCCES IEDEREEN!!\o/
Had ik gedaan, tenminste dacht ik. En ik bedoelde dus dat mijn inschrijving niet gelukt was niet dat ik boos was dat jij me er niet had bijgezet. Foutieve zin, mijn fout
Die tellen nog niet mee hoor. Was de vorige keer ook dat mn eerste 200 punten ofzo niet mee telden :/. Probably not dus ;P.
Nee, meestal als je voor de update hebt gespeeld / net iets te vroeg tellen ze niet mee. Had ik ook met m'n vorige challenge, 650 de dag voor hij startte, dacht ik yes hij telt mee, niet dus.
Wat Mr Xen0 zegt klopt idd! De punten die NA 9.00 uur vanmorgen gehaald zijn tellen pas mee!! Ik was er gewoon vanuit gegaan dat een aantal mensen erg fantiek zijn en vanmorgen al begonnen waren ! Let ook op dat je vanaf nu NIET tussen 9.00 en 10.00 uur 's ochtends speelt, want dan worden alle gegevens verzameld en kan het zijn dat achievements die je dan haalt gemist worden!! Maja...kan me niet voorstellen dat iemand zn wekker om half 9 zet zodat ie om 9 uur kan gaan gamen !
Ah de grote Challenge is eindelijk begonnen. Kan ik beetje iedereen in de gaten houden... mmm. Jou zie ik dat wel doen hoor!
Ben benieuwd wie er gaat winen hoop op een spannende wedstrijd. Tip: volgende keer de GsA in te lichten die zijn geheel gefocused op achievements en boosten eigenlijk niet anders
Dit gaat wat beloven deze challenge! op CrispyMule na is namelijk iedereen al flink bezig achievements te scoren ! Ga zo door mensen \o/
Ik scoor altijd wel achievements, gelukkig heb ik morgen of overmorgen een Lost Planet boost sessie voor alle online achievements . Daarnaast is het voor mij echt punten bij elkaar schrapen.
Ik ga UTIII van de week nog bestellen, hopelijk voor de challenge. Ik ga eigenlijk alleen maar GTA IV spelen omdat ik die (sadly) op 1000/1000 wil. Maarja anders heb ik ook nog The Bourne Conpsiracy, Rainbow Six Vegas 2. Om jullie is flink dwars te bomen. Behalve dan dat ik de puf niet heb om alle achievements te halen dus ik doe lekker rustig aan.