1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XboxWorld.nl Challenge #02 DOE MEE!

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjaccoPopino, 2 sep 2008.

1. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de GsA ben je dan een legende...

2. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Even over de GsA, waarom staan ze niet bij de top 25 in de mygamercard leaderboards? Het valt allemaal wel mee denkt ik dan. De eerste van de GsA kom ik pas tegen op de 40e plaats. En de eisen zijn wel laag, 10.000 punten haal ik zo in 2 weken. Ik heb met mijn 77k punten nooit een invite gehad. :+

Nog even over de Wboxworld challenge. Is het een idee om elke eerste week van de komende herfst en wintermaanden een competitie te starten? De komende maanden komen er zoveel goede games uit, lijkt mij leuk om eens te boosten met echte games ipv Avatar, King Kong en NHL/NFL 2K6.

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Elke maand is verreweg teveel van het goede. Ik voel wel een beetje voor Xerofox zijn idee. Zorg dat het dan een beetje in de vrije tijds periode valt, zodat je ook echt 15u+ aan een 1000G game kan werken.

4. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt, omdat jij een hogere gamerscore hebt dan de leader en dat is niet toegestaan. Ik weet wel 1 ding zeker op een dag krijg jij een intvite en dan word jij zijn co-leader. GsA Xerofox, Ik zie het wel zitten. Jij ook?

5. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ok...ik dacht eerst even dat de GsA serieuze shit was...maar als je volgens hun al een legende bent met een GS van 10.000....wat is Xerofox dan...hun übergod?? En je mag er niet bij als je hogere GS hebt als de leader...wat als een van de leden een hogere GS haalt dan de leader? Wordt ie dan uit GsA gekicked? Maar goed, ik vind t leuk voor jullie hoor, daar niet van, maar ik ga iig niet op een invite zitten wachten ;)!

Over de XboxWorld.nl Challenge dan! In reactie op Xerofox, als je even één pagina terug leest, mijn post bovenaan pagina 9:

Dus hou alvast vrij in je agenda:

Vrijdag 3 oktober XboxWorld.nl Challenge #03
    Vrijdag 7 november XboxWorld.nl Challenge #04
    Vrijdag 5 december XboxWorld.nl Challenge #05

:thumbs:

6. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Het klinkt echt als een joke de GsA, ik wil er iig geen deel van uitmaken. MSPunten uitgeven voor een namechange is al iets teveel van het goede. Een challenge met de GsA lijkt mij wel weer leuk, even laten zien hoe wij ass kicken. Groep Xbw tegen groep GsA.

Anyway, de komende maanden een challenge is prima. Na 3 challenges zijn alle avatars, NHL.NBA en King Kings al verbruikt en dan zien we pas wie echt kan hoeren :+

7. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Helemaal met je eens :lol:! En ik doe met je mee! En als we Appelmoes er bij nemen, kunnen we ze met zn 3en al aan denk ik ;)!

Na een paar challenges zullen degene die elke keer meedoen idd de meeste easy 1000G games gespeeld hebben, maar aangezien iedereen van Xboxworld mee mag doen, zullen er altijd nieuwe gezichten zijn die er ff Avatar tegenaan gooien om 8 uur 's ochtends ;)!

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    We maken gewoon allemaal nieuwe accounts aan, verzamelen onze 48u kaartjes en spelen dezelfde Avatar op 10 account's uit :+.

En over Appelmoes, hij heeft Lost en Avatar al gespeeld, vraag me af wat er nog in de trucendoos van hem zit pff, jullie prijzen hem teveel >.>

Laatst bewerkt: 17 sep 2008
  9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Helemaal gelijk in Ypuh! Zonder Avatar had ik appelsap van m gemaakt en m ver achter me gelaten ;)!

Deel Deze Pagina