Er is volgens mij toch ook een verschil tussen gewoon een Blog hebben, een 'full membership' Dus je moet er ook even op letten dat je je (gratis) registreert voor dat volledige memership.
Helemaal vergeten! Daar heb je namelijk helemaal gelijk in! Verschil met FULL membership is dacht ik dat je ook op t forum kunt...?!
SjaccoPopino, welke toppers heb je dit keer allemaal aangeschaft speciaal voor deze challenge? Zo te zien doet onze toekomstige GsA Co-leader Xerofox ook mee. Dat word gezellig. Doet trouwens onze champion van XBW challenge 2.0 niet mee? Jammer, want hij maakte de vorige challenge wel spannend. Oh ja, Ik doe wel met XBW Challenge 5.0 mee. Samen met Priest.
Waarom doe je nu niet mee? Bang dat je niet eens in de top 5 zult eindigen ?! NL Appelmoes stuur ik nog wel ff een bericht via Live, lijkt me idd spannend als hij ook weer mee doet! En heb dit keer niks speciaal voor de challenge aangeschaft, vorige keer ook niet trouwens ! Mee doen is gratis hoor ! En je HOEFT niet hoog te eindigen hoor, het gaat om het plezier!
Precies! Strijd in de onderste regionen kan ook spannend zijn. En het plezier ja.. dat is denk ik ook een beetje belangrijk. :{
Ik ga deze keer voor de dubbele score die ik bij de vorige challenge had. Enne nu het toch over achievos gaat, ik zag op mygamercard dat cheater metalfear weer vanuit het niets 100K heeft
denk dat iedereen avatar al wel gehad heeft ik ga zelf niet echt spellen kopen voor de achievements maar ga wel proberen hoop achievments te halen haha
KICK ! 13 mensen al! Dat zijn er alweer twee meer dan de vorige keer ! Donderdagavond wordt de challenge gelaunched, dus iedereen heeft nog tijd om zich te registreren!!
Ik doe ook wel weer mee =D (aka NL Appelmoes) maar ga wat minder mijn best doen als de vorige keer, heb niet zoveel easy achievements meer in de planning staan
Zie net dat er iemand van de GsA ook mee doet! GT is GsA Siggoz, maar ik zou die persoon ook graag hier even zien posten, zodat we kunnen zien dat hij ook een member van XboxWorld.nl is! Anders zal ik hem uit de challenge moeten verwijderen!
Tegenstanders...! Nu is onze tijd gekomen Sjacco. Alleen heb ik geen tijd om de tijd te laten komen :/.