1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XboxWorld.nl Challenge #05

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjaccoPopino, 28 nov 2008.

1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Op de HDD zetten ;)

2. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Hoezo tijdelijk? Hoeft t nog geen 5 uurtjes te doen, dan kan ik m 1000/1000 hebben ;)! En er is in Maastricht wel een Gamemania, maar als ik m daar ga laten fixen, wil ik eerst wat van degene horen die m me gestuurd heeft, want dan mag hij betalen vind ik!

EDIT: ben m nu op de HDD aan t zetten, kijken of dat helpt!

Laatst bewerkt: 11 dec 2008
  3. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Is idd niet netjes maar denk je dat dit hier thuis hoort doe het anders via pm ;)

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Weet dat dat hier ook niet thuis hoort, vroeg alleen of er een oplossing was voor een bekraste disc ;)! Rest handel ik idd wel via PM af hoor!
    Maar de vraag was dus, hoe lang is die tijdelijke tandpasta oplossing en hoe werkt t precies? Want Gamemania kan morgen pas, en dan is de challenge voorbij ;)!!

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik deed het ( Bij Skate en The Darkness ) gewoon met mijn tandenborstel, zachtjes over de hele cd. En daarna het eraf gehaald met een theedoek. Hierdoor wordt de CD helemaal vettig/vies en duurt het even voordat je 360 de game leest, gewoon goed schoon maken met een theedoek. Daarna deden de games het altijd bij mij.

Ik doe het in ieder geval zo, maar volgens mij moet het anders/makkelijker.

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Nou, laat ik dat dan maar gaan proberen, want op de HDD zetten heeft niet geholpen!

7. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Je bent ook wel een beetje desperate voor gamerscore, het begint een beetje eng te worden! 8)

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Nou, gaat mij eigenlijk nog niet eens zozeer om de gamerscore (die gaat toch wel omhoog) of de challenge (daar komen er nog meer van), maar vind t gewoon balen dat ik iets koop en dat t t dan niet doet!

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mocht je de XBW Knokploeg nodig hebben dan moet je dat even melden ^^

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Even kappen met de slowchat ;) En Sjacco, als het inderdaad gaat om een kapotte disc moet je het maar even met deze member bespreken en anders mij even een PM sturen.

11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Cookie heeft gelijk! Laten we het ontopic houden en verder gaan met de challenge! Ik kan dan bij deze alvast melden dat ik lkkr 24 ga kijken en ik Terminator alvast feliciteer met de overwinning! Of Xero moet nog zn trukendoos open trekken??

En ik wil ook alvast melden dat er zeer snel weer een nieuwe challenge gaat komen, speciaal voor in de kerst vakantie van maar liefst twee weken!!! Zodra deze challenge af is gelopen horen jullie er meer over! Maar bij deze nodig ik jullie allemaal dus alvast uit :b:!

En @ Cookie, ik heb degene al een PM gestuurd en als we er niet uit komen zal ik jou ook nog een PM sturen. En het was ook echt niet de bedoeling om dat hier aan te kaarten of hier mn gal te spuwen, wilde alleen dat van de tandpaste weten ;)! Wat overigens niet heeft geholpen....

12. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Maareh dan heb je van 19-12-2008 t/m 02-01-2009 een challenge, en aangezien 02-01 de eerste vrijdag van de maand is begint dan meteen de nieuwe challenge ook weer? :+

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    O lol...daar had ik nog niet eens naar gekeken ;)! Nou, eigenlijk was ik sowieso van plan om in het nieuwe jaar de challenges op de LAATSTE vrijdag van de maand te laten starten :9! Maar goed, ik wacht nog ff tot na de update en uitslag van deze challenge vanmiddag en daarna zal ik een en ander melden wat ik in gedachte heb en kan iedereen opmerking en ideƫen geven, goed?

14. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Je hoeft aan mij geen toestemming te vragen hoor, ik merkte alleen wat op. 8)
    Kom anders lekker in de XBW chat, chatten :+

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Hoe? :+

EDIT: gevonden ;)

Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, de update is er nog niet! :+
    Moet wel zeggen dat het er deze challenge hard aan toe is gegaan. Op Tyrant en JoyAngel na hoeft niemand zich te schamen voor zijn behaalde score. :thumbs:

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik schaam me nergens voor, school gaat bij mij voor.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pff.. School... :+
    Achievements zijn toch veel belangrijker? Zullen je leraren vast en zeker begrijpen! :cool:

(edit: Hoop btw niet dat je het te serieus neemt dat ik zei dat je je moet schamen ;))

19. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    F-F-FF-FF-FFF-FFFVierde! :mad:
    Nog steeds niet de uitslag bekend?

Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pff.. Nog steeds geen update.
    Sjacco, ik geef jou bij deze de eer om de laatste update van de challenge te doen.

Ik ga nu PoP spelen :cool:

Deel Deze Pagina