1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XboxWorld.nl Challenge #05

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjaccoPopino, 28 nov 2008.

1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Balen dat Live er uit ligt! Erg vervelend, zeker nu met de challenge!
    Uit de regels uit de startpost:

Offline gamen wordt niet op prijs gesteld! Op die manier kan namelijk niemand zien hoeveel punten je gehaald hebt/aan het halen bent en weet dus niemand of ze voor of achter staan!
    Zorg dus dat je altijd bij Live ingelogd bent als je gaat gamen en achievements gaat halen!
    Mocht je om de een of andere reden niet kunnen inloggen (internet ligt eruit, kabeltje is kapot, enz), geef dit dan aan in het topic! Vermeld er ook bij wanneer je verwacht wel weer online te kunnen en hoeveel achievements je ongeveer in de tussentijd zult gaan halen!

Jullie hebben al aangegeven dat jullie (en alle andere dus ook) niet online kunnen. Ook weet niemand wanneer dit wel kan, want dit is iets van Microsoft!
    Dus van mij mogen jullie gewoon gaan gamen en achievements gaan halen, MAAR; vermeld dan wel even in deze thread hoeveel Gamerscore jullie vandaag gehaald hebben/gaan halen! Dan weet iedereen waar we aan toe zijn en hoe groot de achterstand is ;)!
    En je hoeft idd niet bang te zijn dat die punten niet geregistreerd worden! Zodra je weer bij Live kunt inloggen worden de gegevens bij de challenge geüpdate!
    Succes en veel plezier :thumbs:

Laatst bewerkt: 5 dec 2008
  2. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Waren erg korte werkzaamheden gelukkig maar was er wel door verrast.

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hoezo melden, zodra XBL het weer doet wordt de challenge geupdate en is iedereen weer van elkaar op de hoogte?

Je kan het ook te streng maken sjacco ;)

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Haha, sorry! ZO streng was het idd niet bedoeld! Maar ik wist dan ook niet dat t probleem alweer zo snel opgelost zou zijn!
    Maar dat melden is voornamelijk voor als iemand meerdere dagen niet op Live kan (internet ligt eruit, kabeltje kapot enz). Als er dan ff netjes gemeld wordt hoeveel gamerscore gehaald is, weet tenminste iedereen hoe ver ie voor of achter staat!

5. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    True, maar dit was volgens Major Nelson een 15 minuten durende maintenance vanaf 11:00 Nederlandse tijd :+

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    En dat wist ik dus niet :cool:

EDIT: ruime 15 minuten dan :9

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je persé Gold nodig hebt om mee te doen.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Het is ook zo, ik heb KFP en Indiana Jones ook nog liggen. Alleen kom ik niet verder met IJ :emo:

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Haha, leuke lijst. Hoe wordt het bepaald? Op hoeveel openstaande achievements je nog hebt ofzo?
    Ik ga in ieder geval geen extra games kopen voor de challenges, dus 7e zal ik wel niet worden.

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Die lijst is puur voor de fun, heb geen flauw idee waar ie op gebaseerd wordt! Maar volgens mij is het redelijk random, want ik kan me van een andere challenge herinneren dat ik een foutje had gemaakt bij het invoeren en opnieuw moest beginnen en dat die tweede keer het een hele andere volgorde was :9!

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Dacht ik dat ik met mijn 480 Gamescore vandaag/morgen wel de positie als eerste zou overnemen, komt Terminator rustig aan met zijn 1050 Gamescore 8)

12. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha. :+ Stond niet op de planning want ik wou eigenlijk Fable 2 gaan doen maar ik kon hem niet vinden dus ik denk ik probeer Jumper eens. Had wel verwacht dat hij easy zou zijn maar niet zo easy. Heb net de laatste hidden orbs gepakt met Crackdown dus ik ga nu weer mijn Fable 2 disc zoeken. :+

13. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb nu al meer punten dan alle andere challenges bij elkaar! 8)

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Damn! Wat zijn een aantal mensen al meteen los gegaan gister zeg! Moet volgens mij nog echt mn best gaan doen ook om nog te gaan winnen!

15. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Tussenstand?

16. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Zorgt Dulle voor....dacht ik?!

EDIT: er is ook nog helemaal geen update op 360voice! Zijn trouwens laatste tijd nogal laat met de updates merk ik! Even wachten dus nog ;)!

Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  17. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Oja update is er al :eek:

18. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Er is anders al een update hoor. ;)

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    lol, wat een ongeduld hier. :+

Ik zal eens kijken of er inmiddels een update is. Blijf deze pagina maar refreshen voor mijn edit. ;)

Challenge update - 12/6/2008

Another day, another long list of achievement points. Let's add it all up! Terminator T99 is out in front for the time being by earning an amazing 1,335 points and causing the sun to dim in the process... When you count it up, all 23 challengers gained 3415 points. Terminator T99 added 1,335, jansen007 added 530, Shad0w NL added 500, Valentiney3 added 250, Melted Forest added 220, I Priest x added 185, SjaccoPopino added 120, Atmaxar added 75, superlex added 60, Nathanael H4L added 40, DulleNL added 25, Gold Rush NL added 20, WD Orange added 20, Tyrant100 added 20, and distoration added 15. Everyone can take comfort in the fact that there are 6 days left to compete. It ain't over till it's over! Check back tomorrow for some hard-hitting challenge action!

Huidige Leader:

Grafiek:

Leaderboard:

20. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    F5 F5 F5 :+
    Wel raar dat Dulle de updates doet. Alsof sjacco lui is ;)

Deel Deze Pagina