1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XboxWorld.nl Challenge #05

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjaccoPopino, 28 nov 2008.

1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dan vind ik bij deze dat de nrs 4 en 5 ook meer dan 1 punt moeten krijgen als er 20+ mensen meedoen ;)

Wat is mijn reward? :D

Laatst bewerkt: 7 dec 2008
  2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Vanmiddag een begin gemaakt met Open Season.
    Ben ik in ieder geval van die hatelijk nul punten af. :cool:

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    YEAH, ik zorg dat ik geen laatste word.

Ik had vrienden aangespoort om me een XBox te komen brengen, dus vanmiddag mn PC verkocht, gedichten gemaakt, cadeau's ingepakt, sinterklaas gevierd en een aantal achievements gehaald, allemaal tegelijk! Woohoo.. Ik ben geweldig \o/

En mis mn XBox

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ze zijn m nog komen brengen ook?? Heb je goed geregeld ;)!

Ik heb gelukkig ook nog puntjes weten te scoren vanavond, sta ik gelukkig weer wat hoger in de top 10 morgen :)!

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Challenge update - 12/8/2008

Yesterday saw some furious gamerscore action. Here's the recap. Terminator T99 is out in front for the time being by sucking out 55 points. When you count it up, all 23 challengers gained 1820 points. SjaccoPopino added 400, Melted Forest added 390, Mr Baukehimself added 245, WD Orange added 170, DulleNL added 150, No Limit NL added 115, NL Appelmoes added 65, Terminator T99 added 55, Gold Rush NL added 55, Ypuh added 50, Shad0w NL added 45, Xerofox added 30, superlex added 25, I Priest x added 15, and Tyrant100 added 10. If I were you, I would keep my eye on SjaccoPopino... Today's gain is only a hint of what is possible.

There are still 4 days left so anything can happen. Ready your breakfasts and eat hearty...for tonight, we dine on achievement points!

Huidige Leader:

Grafiek:

Leaderboard:

Schandpaal:

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Krijgt iedereen vanaf plek 4 gewoon maar 1 punt? Dan stop ik per direct mee ;) Nah ga wel door hoor al is er gewoon 0 uidaging. Ik kan geeneens 1700GS halen met 500 heb ik al het maximaal haalbare gehaald.

7. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen haal ik ook aantal achevements erbij al neem ik het niet zo serieus als terminator of de rest van de top 5;)

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Schandpaal....:lol:!

En over de punten, nu krijgt iedereen vanaf 4de plek idd maar 1 punt! Ik heb namelijk gewoon de puntentelling van 360voice aangehouden, en daar krijgt zelfs alleen de top 3 punten, dus dat ene puntje is een extraatje van mij ;)!
    Maar ik ben aan het kijken voor een andere puntentelling voor volgend jaar, waar er rekening gehouden wordt met de plek die je haalt en het aantal deelnemers!
    Eerste worden met 40 deelnemers levert dan dus meer punten op dan eerste worden met 10 deelnemers bijvoorbeeld!
    Maar dat moet ik nog allemaal uitzoeken, komt wel goed :thumbs:!

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Crap, vandaag een grote schoolopdracht gehad. Ik kan deze week echt weinig gamen dus.

10. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Dulle :eek:
    Je zusje staat niet meer laatste! Je heb toch niet stiekem zelf ff onder haar gamertag gespeeld he?:+

11. dvdspeler

dvdspeler Guest

het is idd wel beter als ook degene die 15e word van de 40 nog punten krijgt, anders is het meer alles-of-niets...

Want ik denk ook niet dat ik nog meer dan 2K ga halen :9

12. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Morge proberen te stijgen, hopelijk gaat het zo lekker dat ik richting de top 10 kan, minstens. Heb wel erg veel tijd.

13. Valentiney

Valentiney LE Collector

Leuk Bevonden:
    0
    damm dit gaat niet goed gewoon helemaal geen tijd :mad: naja volgende keer beter

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ze heeft het helaas allemaal zelf gedaan. :+

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol de vorige keer werd ik derde met iets van 300 GS, maar goed dat ik nu niet mee doe. ;)

16. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Zo...ik ben de top drie binnen :)! Nou nog kijken of ik die eerste plek kan pakken, maar ben bang dat dat moeilijk gaat worden!

17. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    FFFFFFFUUUUUUU Jij 8)
    Dan maar 3e worden, maar daar zal Xerofox nog wel weer een stokje voor gaan steken :mad: :+

Lekker belangrijk ook, het was al m'n planning om afgelopen weekend even door Kung Fu Panda heen te rennen, zodat ik dat ook maar weer had gehad :+

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Challenge update - 12/9/2008

Lets look at the numbers from yesterday: Terminator T99 is making the lead look good by putting up 290 points. All 23 participants combined, they put up a total gain of 2200 points. SjaccoPopino added 660, Mr Baukehimself added 300, Terminator T99 added 290, Xerofox added 180, distoration added 165, WD Orange added 140, JoyAngel added 125, Melted Forest added 70, I Priest x added 70, Gold Rush NL added 65, NL Appelmoes added 50, Atmaxar added 45, Spaulding ST added 25, and DulleNL added 15. The obvious superstar from yesterday is SjaccoPopino. With that big of a gain, who knows what could happen next.

There are still 3 days left so anything can happen. The excitement continues tomorrow!

Huidige Leader:

Grafiek:

Leaderboard:

Schandpaal:

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    En toen had ik Open Season uitgespeeld..
    Daar zal het ook wel bij blijven denk ik. 8)

Wellicht nog even kijken of er nog wat te halen valt bij PES '09 en Guitar Hero.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Aii ik zit op de schandpaal :D.

Deel Deze Pagina