Ik denk dat ik vanavond wel ff een pauze kan inlassen zonder voor mn 2de plek te hoeven vrezen ! Kan ik lkkr verder met 24 :b:!
Hahaha, ik ben ook massaal 24 aan het kijken de laatste 2 weken. Zit alweer aan het einde van Seizoen 3, nog 4 seizoenen te gaan!
Ik ben pas halverwege seizoen 1 ! Had 24 al heel lang op mn to-watch-list staan, maar is er eigenlijk nooit echt van gekomen door alle andere series die ik volg (stuk of 7,8 )! Maar nou had mn oom 2 maanden geleden seizoen 1 t/m 6 voor me meegenomen uit Korea op slechts 6 dvd'tjes! Kwaliteit is dus wel iets minder, en geen NL subs, maar ik het is goed te kijken! Top serie hoor ! En ik denk trouwens dat ik stiekum toch nog ff mn xbox ga aanzetten! Maar ga GH spelen, dus helaas geen easy achievements te halen daar !
Oh, ik heb een rapidshare account en een site met links van alle seizoenen. Elke aflevering is 400 MB, best redelijke kwaliteit. Mocht je intresse hebben in de links moet je maar ff een pm sturen. Echter zonder rapidshare account (a €6.99 per maand) heeft het geen zin .
Rapidshare is poep! Als je dus geen account hebt dan ! En ik heb t nou toch al op dvd, en van een afstandje en op mijn kleine tv is t best goede kwaliteit hoor ! Vanavond TOCH nog een achievement gehaald trouwens! Een nummer op Lefty Flip gespeeld bij GH2
Je gaat toch niet serieus €7 per maand betalen voor rapidshare.. Dan kan je beter nieuwsgroepen nemen
ben bang dat ik voor de challenge een beetje af moet haken, krijg wel vandaag POP binnen (eindelijk de mogelijkheid om GS te halen deze week ) maar ik moet vanavond een opdracht maken en ben morgenavond bijna de hele avond weg
Ik zit nu al 2 hele dagen thuis, heb de wereld games thuis liggen, maar geen XBox... Heb nu al bijna weer een seizoen van 24 gekeken .
Daar snap ik dus echt he-le-maal NIKS van! Ik hou t fijn bij torrents ! Dach dat je een xbox van vrienden had??? Ik ben trouwens bijna klaar met het eerste seizoen! Erg spannend! Trouwens, veel bekende gezichten zeg! Die gestoorde (Haywire) uit Prison Break, Brad Bellick uit Prison Break en de ex van Susan uit Desperate Housewives!
Neuh torrents gaan niet met 1,5MB/s Nieuwsgroepen wel Maar we dwalen af Vanavond nog maar weer verder met Lego Indy..
Nou, sommige torrents haal ik 1MB/s mee, voor mij snel genoeg! En ik zet ze meestal aan als ik ga werken, en dan zijn ze altijd klaar als ik weer thuis ben ! @ Ypuh, psycho van Heroes? Help me ff! Ik volg iets van 8 series, dus ken niet iedereen uit mn hoofd ! En ontopic: als het GOED is, heb ik vandaag ook Lego Indy ontvangen !