Zeau, iets van 600 GS gehaald met LOST. (Nog niet online gegaan met de Xbox 360, dus dat gebeurt nog wel. )
Had toch meer verwacht van vandaag, maja dat maakt me niet meer zoveel uit. Top 8 en ik ben tevreden. Wel lekker Castle Crashers co-op gespeeld.
Ik ben ingehaald . Maar ik heb nog wel wat liggen. Vandaag moet ik dan maar Kung Fu Panda uit de kast trekken. Enchanted Arms heeft ook makkelijke achievements, alleen de game duurt zo lang . Voor de rest heb ik nog Bioshock, Viking, Alone in the Dark .
Shit ik ben ook ingehaald... Naja ik heb morgen en vrijdag de hele dag vrij dus dan ga ik ff lekker los op halo3.
Morgen is de laatste dag he . Dus ik ga vandaag echt even Kung Fu Panda spelen. Om sowieso minstens nog 500 punten te halen.
Vandaag ga ik geen/weinig puntjes halen want ik ben jarig *hoera to me*. Sociale verplichtingen zuigen
[gb]Challenge update - 4/8/2009[/gb] Another day, another long list of achievement points. Let's add it all up! It looks like ModderEter snatched away the lead from JohnPetrucci NL by earning a whopping 1,060 points! FINISH THEM! (in my best mortal kombat voice) Overall, the 22 total challengers put up a total of 3445 points, so at least people are competing! ModderEter added 1,060, JohnPetrucci NL added 425, Xerofox added 375, Mr Baukehimself added 325, distoration added 210, XbWdX added 195, VnDN added 175, H0osie NL added 150, SjaccoPopino added 140, COOKIE X added 125, HybridTheory85 added 80, Tyrant100 added 75, DulleNL added 50, Gold Rush NL added 40, and superlex added 20. There are still 2 days left so anything can happen. That's it for today... time to go make the donuts. [gb]Huidige Leader[/gb] [gb]Grafiek[/gb] [gb]Tussenstand[/gb] [gb]Schandpaal[/gb]
En weer even army of two opgestard 40G erbij. Nu effe fifa07 doen, moet alles daar nog... Ben alleen niet zo goed in fifa
Hybje, heb jij nog wat klaarliggen? Volgens mij sta ik op dit moment boven je, maar het lijkt me frustrerend om morgenochtend opeens te zien dat je me hebt ingehaald!
Yes, ik sta in de top 15 Toch eens zien of ik nog een paar achievements kan halen met GRAW en Fuzion Frenzy
Dus binnen 5 punten eindverschil is mogelijk. Ook al zie ik dat nu niet gebeuren. Ik help Sjacco met wat puntjes, zolang hij me maar niet inhaald.