Hehe, je hebt tot woensdag of donderdag. Dan heb ik denk mijn 360 pas weer terug. Ga vrijdag paar dagen op vakantie, dus veel tijd heb ik niet, maar ik hoop iig nog even van de 0 af te komen.
Argh, nog helemaal geen tijd gehad (op een uur of twee na) om te gamen. Waarom nou nu? Maarja, ik kom nog wel wat terug. Top 5 plaats is momenteel de droom.
Lenny wederom bedankt ! Hoop echt dat ik deze week internet kan regelen zodat ik ten minste een paar puntjes kan halen om niet als laatste te eindigen! Het is iig zo te lezen al een spannende en gezellige strijd, goed om te zien (lezen dus)!
Helaas de rest van de week werken natuurlijk. Dus ik ben benieuwd of ik nog wat goede punten kan sprokkelen om mijn eerste plek te behouden. EDIT: Volgens mij, weet niet zeker, moeten er nog 45 puntjes bij opgeteld worden. Maar m'n internet viel gisteravond uit rond 10 uur. Vandaag hopelijk Most Wanted even uitspelen . En dan verder met Kung Fu Panda .
Ik kan vanavond nog effe 200 G halen en dan heb ik CSI uitgespeeld Misschien dat ik dan nog wat puntjes sprokel bij Mirror's edge en ghost recon maar daar houdt het dan ook wel mee op.
Gaat volgens mij toch nog wel spannend worden bovenaan de lijst. Gaan er weer slapenoze nachten komen?
Nee, want ik moet gewoon naar school en met dat straalmotor geluid van de xbox is 's nachts gamen geen optie, omdat ik anders slapende honden wakkermaak
Ik ga wel voor de nr. 1 positie . Maar mezelf kapot spelen... nee. Ik speel doordeweeks ong. 3 uurtjes. De rest van de tijd vermaak ik wel met m'n vriendin .
JEEJ! \o/!! Ik ben op de goede weg! Heb namelijk internet op mn computer nu! Nou nog zorgen dat ik ook online kan met mn xbox! EDIT: w000000t!! Xbox is ook gelukt!! Ik kan weer online !!
Even een feitje tussendoor: Er zijn ondertussen al 52 miljard GS points gehaald op Xbox Live. Gaan we dit aantal ook ooit halen met de challenge?
Heb je G.R.A.W 2 bij de Intertoys gehaald voor een tientje? Hij was al op in Cuijk . Nog maar even kijken in Boxmeer dan..
Ik heb nog wel games om achievements mee te halen.. maar ik ben lui om nu games voor de achievements te gaan spelen..
Vroeg het aan zo'n oma achter de kassa. Moest in het foldertje aanwijzen welke ik wou, want Ghost Recon Advanced Warfighter 2 was te veel voor haar .