Ik doe wel mee, maar ik ga voor de laatste plek, tenzij ik nog een van mijn 4 overgebleven achievements weet te halen. Maar dat denk ik niet
Hmm, ik weet niet of ik wel de hele vakantie kan wachten met achievements halen . Ik bewaar in elk geval King Kong, kan ik nog zo'n 600 punten mee halen .
Dat zou ik dit keer dan maar niet doen! Die 48 uurs kaartjes zijn namelijk wat anders dan een gold abbo! Ze geven je namelijk minder mogelijkheden dan gold doet en durf dus ook niet eerlijk te zeggen dat je je met een 48 uurs trial kaart kunt registreren voor de challenge!
Hé mensen, wat is dit??? Pas 18 man die de challenge gejoined hebben?!?! Ik vind dat er daar nog wel een paar bij kunnen ! Dus weet je nog mensen die lid zijn van XBW, maar die nog niet aan de challenge mee doen? Nodig ze dan uit!! Hopelijk gaan we dan eindelijk een keer over de 23 deelnemers van Challenge #05 en #07 heen !! En als je dit leest en nog helemaal niet mee doet, dan snap ik niet waar je nog op wacht !! JOIN NOW!!
Ok, vaag....probeer dit eens: 57WEJ79Z Dat is de code van de challenge! Je moet dan als je ingelogd bent bij 360voice, rechts boven op settings klikken en dan op Gamerscore Challenges. Dan kun je als het goed is de challenge joinen door de code in te vullen!