1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XboxWorld.nl Challenge #10

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjaccoPopino, 26 mei 2009.

1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Nog 3 missies en dan is Quantum of Solace klaar :cool:! Weet alleen niet of ik die nu nog ga spelen of morgen ofzo!

2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Toch nog even snel 100+ punten gehaald met GH - Metallica. En ik heb voor morgen nog wel wat liggen. Dus die eerste plek komt wel goed dichtbij :p.

3. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Zo, net Quantum of Solace uitgespeeld! Toffe game! En mooi 580GS erbij :D! Sta ik mooi op de 4de plek morgen :cool:!

4. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben momenteel helaas aan het werk :mad:. Maar de achterstand is niet zo groot meer. Ik ga nog even wat games nakijken waar ik snel even in een uur of 4 rond de 500+ punten kan halen :D.

5. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Grr, Sjacco nu moet ik nog extra hard aan de bak. Kan donderdag niks meer halen en wou toch wel de top 5 proberen te halen. Eens kijken hoeveel ik vanavond nog kan halen.

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Haha, je taktiek heeft gewerkt!

Heb in 2 dagen tijd ff dat boekje doorgelezen en gister ontiegelijk veel vragen gemaakt (Ff vrijgenomen van school :D). 2 fout op de vragen en 10 fout op dat gevaarinzicht ;d. Best veel, maar voldoende en dus gehaald in de eerste keer.

Nu kan ik weer gaan gamen zonder in The Godfather op verkeersborden te letten of me schuldig te voelen als ik een voetganger voor de voeten rijd! Awesome 8).

7. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Vandaag de hele dag in Utrecht geweest, daarom geen update kunnen doen! Pak nu de trein weer naar Breda, dus met een beetje geluk kan ik nog net voor 12 uur de update posten ;)! Of iemand anders moet t ff doen :+?

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Even een uurtje Prince of Persia gespeeld, iets van 130 gamerscore behaald. :)
    Druk druk druk met school bezig, maar ik ga morgen weer aan de slag!

9. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Afgelopen dagen de tijd gehad om wat Mirrors Edge te doen, spelletje uitgespeeld en wat makkelijke achievements gehaald. Morgen nog maar een paar halen. Maar morgen ook is wat tijd voor een ander spel. Dus hoop nog wel een paar honderd puntjes te scoren. Hoop rond de 1000 te eindigen.

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    @ Daz

Had PoP vorige week ook binnen gekregen en wilde m eigenlijk voor de challenge bewaren, maar toen dacht ik, ach ik speel gewoon heel ff! En toen had ik dus ook in no time 130G te pakken :9!
    Ben nou in Den Bosch overigens, nog ff tot Breda dus! Regent wel echt als een gek zeg! Toevallig ff iemand met een auto van t station kan halen :+?

11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    [gb]Challenge update - 6/10/2009[/gb]
    Lets look at the numbers from yesterday: Alizor TR is the current favorite by putting up 175 points. All 28 participants combined, they put up a total gain of 1680 points. SjaccoPopino added 580, Ypuh added 215, Alizor TR added 175, Nathanael H4L added 170, JohnPetrucci NL added 145, distoration added 60, Melted Forest added 55, Mr Baukehimself added 45, Bergje added 40, WOUW5 added 40, H0osie NL added 35, xDaz added 30, Xerofox added 30, Voltreffer added 25, kingkoning added 20, and COOKIE X added 15. The obvious superstar from yesterday is SjaccoPopino. With that big of a gain, who knows what could happen next.

Don't freak out... plenty of time left! 2 whole days! Check back tomorrow for some hard-hitting challenge action!

[gb]Huidige Leader[/gb]

[gb]Grafiek[/gb]

[gb]Tussenstand[/gb]

[gb]Schandpaal[/gb]

12. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Wat een challenge. Normaal had ik aan dit aantal punten al genoeg voor de eerste plek :mad:. Wacht maar... :p

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De 2e, 3e en 5e challenge (als je ff terug kijkt). Zit de hele top 3 boven de 1500. Dus normaal gesproken had je nu ook niet genoeg gehad ;P!

14. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Sjacco, kan je vanavond wel ff helpen met L4D ;)
    Ik ben niet van plan nog punten te halen. :+

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ach, ik zou nu nog ff wat kunnen boosten met Lego Indiana Jones, nog 3/4 van Kung Fu Panda, Tomb Raider Underworld, Halo 3, PoP en vast nog wel wat, maar daar heb ik deze challenge nog steeds geen zin in :+

Dus de volgende challenge is van mij! }:]

16. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga maar even verder met Cod 5 op Veteran :cool:.

17. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Echt niet, want ik heb ongeveer nog dezelfde games liggen, op TR na :p. Misschien dat ik ze dan ook wel gebruik :).

Daarnaast kan ik vandaag vanaf half 4 spelen. Ik hoop echt op 500+ punten vandaag. Ik heb namelijk nog wel wat ideetjes.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Dan haal ik Avatar nog wel ff 8):cool:

19. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    YEAH! 21e! :+ ga denk ik ook niet veel punten meer scoren. misschien nog wat met HAWX of Fallout 3, maar ik weet niet hoeveel zin ik heb die games te spelen. Gears 2 en Skate 2 roepen me namelijk ook.

20. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sta nu op +695 geloof ik, maar weet ff niet meer wat nog te halen.. Ja er is nog genoeg te halen, heb nog 5 spellen ongebruikt liggen.. Alleen, heb ik daar zin in... Ik weet niet waar ik zin in heb..

Deel Deze Pagina