Ik kap er mee... de challenge is voor te gek aan het worden. Dan maar genoegen nemen met de 2e plaats .
Paar challenges terug met Sjacco uitgevochten tot diep in de nacht. Zo gek ben ik iig niet meer. Weinig puntjes deze challenge, had toch geen zin om echt te gamen (op de 360). Misschien de volgende keer wat meer van de partij.
Ik was van plan vandaag een paar honderd punten te halen.. Is er niet van gekomen... Had geen zin in iets anders dan Mirror's Edge. Dan maar 10e (geloof ik).
nog 7 uur te gaan. ik wilde eigenlijk gaan pitten, maar VanDen daagt me uit ik ga nog ff doorgamen en proberen hem in te halen
Nou, ik ga ook maar eens naar bed! Spiderwick bleek nog best leuk te zijn ! Heb mooi de derde plek weten te pakken! Tweede of eerste was me sowieso niet gelukt, dan had ik nu nog 465GS moeten gaan halen ! Maar was wel nog spannend op het einde met Alizor en John! We zullen morgen zien wie er gewonnen heeft!
ik ga nu egt naar bed. heb nog flink wat punten te pakken gekregen, ongeveer 200. ik hoop nu boven VanDen te staan. ik zie t morgen wel, bij de uitslag.
Nog maar 38 minuten . Niks meer gehaald maar volgens mij heeft de tracker 25 punten van met vergeten. Achja hoger kom ik toch niet meer Is het nu afgelopen? Want dan wint John op 3 punten . En ik zak nog 2 plaatsen .
Ik denk dat ik inderdaad op 3 punten win . Mag ook wel, ging tot kwart over 12 door & heb gisteren echt op de achievements gericht. Als ik in 5 uur tijd bijna 600 punten haal, ben ik wel tevreden.
Gefeliciteerd John, was een leuke challenge :b:. Aan de ene kant vind ik het kut dat je hebt gewonnen met 3 punten verschil, aan de andere kant vind ik het hilarisch . Ik werd toevallig vroeg in de ochtend wakker en kon nog doorgaan met CSI voor 200GS maar m'n bed was zo lekker warm dat ik maar bleef liggen. Alhoewel, als ik wist dat ik maar 3 punten achterstond zou ik wel ff opstaan om een achievement te halen . Dit is de tweede keer dat ik voor de #1 ga in een challenge en weer word ik tweede.
Onderin was het ook spannend. 4 mensen die 0 punten hebben gehaald en daardoor een stap verder zijn in hun programma " hoe kom ik van een gameverslaving af? "
Is het ooit eerder voorgekomen dat er 3 punten verschil tussen zat? XD. Het was inderdaad spannend & nadat die 200 erbij waren gekomen moest ik echt gaan rekenen. Maar ik kwam gelukkig een heel eind . Volgende keer als ik voor de 1e plek ga, ga ik het wel wat eerder beslissen & niet op het laatste moment.
En ik die dat net ontvlucht heeft door 2 kleine achievements te halen in Star Ocean (na 15 uur 2 achievements ) Je bent weer zo sneaky. Vorige keer in challenge 8 had je mij al op het laatste moment ingehaald voor de eerste plek.