Ik zit er denk ik nu ook in, na 34539 keer geprobeert te hebben. Ik wil dolgraag laatste worden, ik weet nu toch al dat ik 0 achievements ga halen Edit op hieronder, Jup hij deed het blijkbaar wel een keertje, frutsite..
Volgens mij heb ik hetzelfde probleem. Hoe heb jij het opgelost of gewoon 34539 keer overnieuw geprobeerd?
Gears of War 1 Gears of War 2 Need for Speed: Undercover Call of Duty 4 UFC Undisputed 2009 FIFA09 Deze heb ik nog over.
Jup, je staat erbij ! Blijven proberen! Lukte dat met die code wat ik zei ook niet? Wil niet vervelend zijn, maar je moet wel nog ff joinen als je mee wilt doen !
Duurt in het algemeen wel 3/5 minuten om 360voice.com te openen. Als ik dan op Join this challenge druk doet hij niks. Mischien doet hij het over een uurtje wel .
Is goed idee! Zal vannacht, als ik tijd heb (weet niet hoe druk t is) ff een scout report doen ! Voor de mensen die nog niet mee doen: JOIN NOW!!
Zo net ff begonnen met m'n eerste case met CSI, opzich wel een leuke game. Morgen maar even 1000GS bij elkaar sprokkelen .
Ik zal vast de hele week Star Ocean spelen, dus ik verwacht een lage GS improvement. De game heeft niet voor niets een 10/10 achievement difficulty en een 1000/1000 tijd van 250 uur op XB360a.com.
Ik heb nog The Darkness en Dead Space liggen en ik probeer DiRT af te maken, verder zie ik vanzelf wel .
Pro Evolution Soccer it is, verder heb ik de laatste tijd toch nergens anders zin in. Wellicht dat ik Fable II er nog even induw, daar valt nog wel wat snel en makkelijk te halen.
\o/ De challenge is gelaunched!! \o/ Morgenochtend 9 uur barst de strijd los en zullen we gaan zien wie er in een week tijd de meeste GS binnen weet te halen! Met maar liefst 28 man beloofd het deze keer een ware strijd te gaan worden! Dit is de voorspelde uitslag volgens Challenge Scout: VnDN JohnPetrucci NL WOUW5 SjaccoPopino Bergje Xerofox Nathanael H4L distoration Spaulding ST Mr Xen0 Fiasco NL VincentG NL Alizor TR ModderEter xDaz Voltreffer mikeVermeule H0osie NL Gold Rush NL kingkoning NuclearGoat Ypuh jansen007 DulleNL HybridTheory85 Mr Baukehimself COOKIE X Melted Forest Deze uitslag is "Based on the data provided for all users", maar ik vraag me af welke data dat is, want VnDN gaat natuurlijk helemaal niet winnen ! Ik wens iedereen veel plezier en later we er zoals gewoonlijk weer een spannende maar vooral gezellige challenge van maken !! HIER is alle actie vanaf nu te volgen!