Voor mij hoef je niet bang te zijn hoor! Vind Lego Indy ontzettend KUT, dus die komt er voorlopig niet in ! En was verder ook niet echt van plan vanavond nog +1000GS te halen! Nog ff potje gears en dan lkkr tv kijken in bed !
Zelfde geldt voor mij, ik heb echt geen zin meer om Indiaantje Jones te gaan spelen. Heb toch nog mijn gamerscore omhoog weten te halen. Want zo'n belachelijke score van 2000 is gewoon te weinig.
Zowaar ook nog wat puntjes weten te halen met Kameo. Hier hou ik het voorlopig ook wel bij. Ben de 20k gepasseerd, dus ook wel tevreden.
Nou ik sta iig in de top 10. Sommigen van jullie zijn wel monsters! Ik heb een scheut Call of Juarez: BiB, 1943, en Blazing Angels 2 gespeeld. Vind het wel best zo
Je had vaker mee moeten doen, want nou valt t wel mee met de scores in de top ! Beetje zoals gewoonlijk eigenlijk!
Hmz, ik zie het....WOUW5, zou je zo vriendelijk willen zijn om je games en achievements zichtbaar te maken voor iedereen?!!! Ik ga er van uit dat je niet gamesaved en er niks aan de hand is, dus het zou geen probleem moeten zijn anderen te laten zien welke games je speelt en welke achievements je hebt gehaald, toch? Komt de eerlijkheid van de challenge alleen maar ten goede!
ik had stiekem nog CSI zitten spelen straks terug brengen naar de intertoys en een andere game pakken ik deed effe alsof ik niet heel veel punten had gepakt, zodat niet iemand nog dacht van: goh, laat ik tog lego indy uit gaan spelen en waar kan ik dat gedoe weer zichtbaar maken? ik weet niet eens of en hoe ik het heb uitgezet...
Dan had ik sowieso niet gewonnen, want CSI is veel easier te halen dan Lego Indy. Nouja, volgende keer maar Avatar, King Kong en CSI halen voor de challenge