Nee joh, jij bent toch geen sukkel? Ik houd jou tot in de eeuwigheid in mijn elite friends list! edit: Distoration wat doe je nou? Nou moet ik nog een derde sukkel zien te verwijderen... *Ogen glijden over Modder-Eter
? Ik ga morgen weer verder met de COD4 campaign, denk ik, dus dan heb ik voor mijn doen al weer genoeg punten.
Drukke dag vandaag. *Verwijdert nog iemand Gelukkig waren er al genoeg mensen een tijd niet meer online geweest. Een verversing van de FL kan geen kwaad lijkt me.
Ik heb net Dulle, Moddereter en VanDen een FR gestuurd. En modder, je hebt geluk qua concurrentie. Als m'n xbox het niet begeeft van de hitte wil die niet eens normaal opstarten -_-.
Maar die 360 heb je toch sins een paar dagen weer? Gewoon dus weer opbellen lijkt me. :{ Heb zelf 2x gehad dat ze een kapotte opstuurden. 1ste kon geen spel lezen 2de had RROD lol
Hij start op maar ik heb geen beeld, en normaal gesproken hoort er linksboven in dat cirkeltje een LED te branden maar die doet het niet. Had dit al voordat ik me 360 opstuurde dus ik hoopte dat dit ook gelijk niet mee zou gebeuren maar helaas. Zoiezo zou ik toch heel weinig GS halen deze week .
Ze willen jou niet, ze willen alleen mij! Ben trouwens benieuwd of ik vandaag ook nog bovenaan sta. Even de tussenstand bekijken
Ja, ik heb gisteren weinig gedaan. Tenminste, ik wilde 's avonds veel doen, maar toen viel ik in slaap.
Vooruit dan. Heb maar iemand verwijdert van wie ik geen idee heb wie het is. Ik weet wel dat ie al zeker 2 weken niet meer online is geweest. Jaja, geef nou maar toe dat mijn score veel te awesome is.
Achja, ik ben nu ff packrat aan het halen. Dat is weer 80GS erbij voor die 8 packages die ik nog moet Nu ik die mannetjes gewoon neer kan schieten is die boot opeens zoveel makkelijker.