[gb]Challenge update - 8/11/2009[/gb] Here is where it's at: ModderEter made it happen and is now in first place by earning a whopping 1,800 points! FINISH THEM! (in my best mortal kombat voice) Overall, the 33 total challengers put up a total of 6462 points, so at least people are competing! ModderEter added 1,800, Diikoeneke added 1,710, jansen007 added 600, Xerofox added 435, xDaz added 342, Commander J NL added 280, Ronald of the B added 195, VincentG NL added 185, WOUW5 added 180, SjaccoPopino added 170, kwakmannie NL added 120, Nathanael H4L added 100, VnDN added 100, mikeVermeule added 95, DulleNL added 70, Fiasco NL added 50, and Mr Xen0 added 30. Don't freak out... plenty of time left! 3 whole days! Ready your breakfasts and eat hearty...for tonight, we dine on achievement points! [gb]Huidige Leader[/gb] [gb]Grafiek[/gb] [gb]Tussenstand[/gb]
Was wel een challenge over drie dagen he Maar ik geef toe dat het deze challenge er hard aan toe gaat. Hopelijk eindig ik in de top drie....
Damn, Space Chimps zuigt. Die ga en wil ik niet op 1000/1000 halen. Die time trials zullen me een worst welen. Moet nu in als het goed is 1 level nog een paar globhobbers pakken, maar dan vlieg je op zo een vleermuis en als je er doorheen gaat pakt ie hem nog niet. Heb je ze, kom je bij zo een onmogelijk stuk waar ik de ballen van snap. Ben er al een keer eerder voorbij gekomen, maar nu ga ik gewoon 10x achter elkaar dood, omdat ik door niets geraakt wordt en steeds wat leven verlies. Wellicht dat ik dat level morgen nog eens probeer. Dan die eindbaas nog die ook niet veel soeps schijnt te zijn en dan heb ik er nog wat achievements bij.
Jippie! 15e .... Hopelijk op z'n minst vasthouden, het liefst stijgen maar zoveel tijd en games heb ik ook weer niet. Top 10 redelijk onhaalbaar deze challenge ben ik bang.
Ik ga een comeback maken. Heb King Kong en CSI gehaald voor twee euro each. En kan nog meer easy g games halen voor twee euro et stuk.
Ik doe het maar rustig aan, vandaag geen zin om te gamen, morgen effe verder met just cause en misschien nog 300 puntjes pakken aan het einde van de week
Even Sabet in de gaten houden. Die gaat wel heel snel. Nothing I can't handle though. Heb nog 2 dagen om CSI te scoren bij de FRS.