Challenge is aangemaakt! Hier is alvast de link om de challenge te joinen: http://www.360voice.com/join/OU9G5V11 Hoop dat ie goed is, want kan niet kopiëren met mn telefoon, dus moest m onthouden ! Pas t morgenavond aan in de startpost! Edit: link werkt, dus iedereen die dit leest kan alvast joinen !
Ik ben 4e Maar dulle jij moet niet zoveel chievs halen, want ik wil je wel voorbij in het algemene klassement Dus ik hoop stiekem dat je een rrod krijgt, Hoeveel 360 heb jij eigenlijk?
Ik sta meestal niet zo hoog in de challenge hoor. Soms een uitschieter maar over het algemeen een (matige) middenmoter. En iemand een rrod toewensen doe je niet. (ik heb er 2) edit: Hoe kwam je eigenlijk op de gedachte dat ik er meer dan 1 zou hebben?
Shit, dus dan moet ik gewoon meer chievies halen dan jou, dan eindig ik minimaal 7e maar ik wil 5e eindigen in het eind klassement En het is niks persoonlijks hoor, puur zakelijk
Nou omdat jij de dulle bent Nee, ik denk omdat veel mensen een 2e xbox hebben, en als jij een rrod zou krijgen, dat jij geen backup zou hebben
lol, onder het motto meedoen is punten doe ik mee. En natuurlijk voor de populatiteit 1: ik ben precies die week op vakantie 2: ik heb geen games meer om gamerscore voor te halen
Ik zal vanavond even joinen. Ik hoop rond de launch al klaar ben met Mirrors Edge, anders wordt het nog eens weinig punten scoren voor mij. Mirrors Edge is gewoon de vetste game van deze generatie samen met SMG.
Dat ga ik ook doen, tenminste. Ik koop de DLC als ik alle stages uit de normale game op 3 sterren heb. Maar als ik het dan haal, heb ik nog maar 250 punten
sjacco, zet je link ook in de startpost edit:// ingeschreven. even wat easy G games scoren binnenkort
Met avond bedoel ik na 10 uur ofzo ! Ben nou nog in A'dam, pak zo de trein naar Breda! Beetje geduld hebben kan nooit kwaad!
ik zeg ook niet dat het nú moet. ik heb me tog al ingeschreven, dus mij maakt het niet uit wanneer je het doet.