[gb]Challenge update - 8/12/2009[/gb] The situation is: ModderEter is making the lead look good by tacking on 300 points. Overall, the 33 total challengers put up a total of 3745 points, so at least people are competing! Sabet11 added 1,100, Xerofox added 555, SjaccoPopino added 540, Diikoeneke added 340, ModderEter added 300, Commander J NL added 225, DulleNL added 150, Mr Xen0 added 115, VnDN added 95, NuclearGoat added 90, Nathanael H4L added 70, JohnPetrucci NL added 50, xDaz added 40, Mr Baukehimself added 35, VincentG NL added 30, and kwakmannie NL added 10. So yeah... Sabet11's gamerscore jumped quite a bit eh? People better start looking over their shoulders. There are still 2 days left so anything can happen. That is all for today, check back tomorrow for more challenge action! [gb]Huidige Leader[/gb] [gb]Grafiek[/gb] [gb]Tussenstand[/gb]
Ik stijg ook rustig, ga voor een top 10 plek, moet te doen zijn lijkt me aangezien ik nog genoeg games heb.
Ja IK zit hier vast: Chapter 30 dus/ Spoiler Op het platform bij de nog gesloten poort gooi je de speren naar beneden om de vleesetende dinosaurus alvast flink te verwonden. Aan de andere kant is een trappetje naar beneden. Ren heel snel er af, ga het gebouwtje in en beuk het hek recht voor je kapot. Er is een DIno beneden en aan de andere kant is een trap, maar ik kan niet bij die trap komen want er is van dat groen omheen en er is nergens vuur. Op de plek waar ik sta is een gesloten deur waar ik zo een stok nodig heb op open te kunnen maken, die licht dan waarschijnlijk aan de overkant. Iemand die het weet?
Zelfs zonder cheats is de game makkelijk. Alleen die Kong stukken zijn op stukken irritant, maar ook niet echt moeilijk. @ Diikoeneke: Kijk eens naar de overkant oeneke
Daar ga ik heen maar dat is van da groen spul ( gras ofzo) en dan kan ik daarn iet door En er is nergens vuur.
Je hebt tegenover dat gebouwtje waar je in ging en dat houten ding kapot sloeg nog zo'n soort gebouwtje waar toch heel duidelijk vuur bovenop brandt. En het is chapter 29
Dan chapter 29 Je kan dus niet meer terug Ben ook al keer overnieuw begonnen om dat ik ook zoiets dacht maar kon dus niet vinden. Zeker weten dat je niet met iets anders in je kop zit?
Ik ben 100% zeker. Het is een grote zaal met zo'n dino erin en wat van die vogels. Achter je zit een deur waar zo'n stok in moet om hem te openen, etc. Heb jij dan niet het probleem van de ontzichtbare bosjes om het vliegtuig gehad in To The Plane? Dat was pas irritant
De game geeft op deze manier waarschijnlijk aan dat je moet stoppen, want je wint de challenge toch niet meer.
Net 200G gehaald bij het uitspelen van just cause, ooit ga ik hem verder spelen voor de 1000/1000, maar dat is dan vooral dingen verzamelen en side missies doen. Nu ff far cry 2 spelen.