Is toch nog spannend geworden in de top 5 dus! Ik denk niet dat ik de top 5 nog kan halen! Heb wel Bee Movie nog liggen...maar dan gaat t een laat nachtje worden en weet niet of ik daar zin in heb! Achja, 6de plek vind ik ook netjes !
Gefeliciteerd ModderEter EDIT: Ik zie net dat je Avatar heb gebruikt Dacht al die 1000 GS was wel heel snel gescoord
Danke. Ik heb je gewaarschuwd. Had je Cars maar niet moeten halen bij Digifan of de FRS in de Grote Houtstraat or wherever
me neefje kwam langs met Cars. Spellen kopen die ik niet leuk vind voor deze challenge doe ik niet En ik haal me spellen bij de tweedehands gameshop in Haarlem. Niet de Digifan...
Stelletje gekken, ruim 4k in 1 week :|. Ik heb CSI, Avatar, King Kong alvast in bestelling staan voor de volgende challenge . haha, nee. Wanneer komt de maand challenge?
Van mij mag je. Mijn missie is volbracht. De volgende challenge nog even de easy G games die ik over heb uitspelen en dan hoef ik geen easy G game meer te hebben. Eindelijk een challenge gewonnen na hem twee keer net aan te hebben verloren, waarvan een keer van jou.
. Ja, toen speelde ik 1 easy achievement game uit. Need for Speed - Most Wanted. Maar ik heb hier meer respect voor hoor. 2 knapen gewoon even laten verliezen terwijl hun ook er alles aan deden om te winnen. Dat gevoel had ik toen niet echt.
krijgen we nog een update? ook voor de leaderboards? edit:// 360 voice heeft al de update gebracht. 9e plek is voor mij .
zo net terug van vakantie ik zie dat ik ondanks mijn 0 punten nog maar mooi niet laatste ben geworden, dat doet me toch weer deugd