Gast, je hebt een dozijn games waar je nog maar 50/1000 heb gehaald. Wordt t niet eens tijd daar mee verder te gaan?
nee, al weg gedaan. ik ga al die kutgames niet spelen. sommigen zijn niet per sé kutgames, maar die heb ik dan al gedaan op mn niet live profiel waar ik altijd op speelde toen ik nog geen live had.
Ik kan ook elke dag een nieuwe kopen omdat ik een game op de een of andre manier kut vondt, maar nu ga ik ff verder met just cause, misschien dat ik morgen in engeland avatar tegen kom ofzo
Damn, iedereen opeens tegelijkertijd aan de easy achievement games? Degene die dit wint staat volgens mij gelijk eerste.
Fight Night Round 4 is toch nog ergens goed voor 305G heb ik nu erbij Maar kan elk moment meer worden, ik ben nog lang niet klaar
Speel jij trouwens offline? Want bijna 500GS halen voor die game in 1 dag maakt het toch best een aardige easy achievement game
Meestal speel ik niet offline, maar als de telefoon gaat ligt et internet er ff uit en daarna vergeet ik me weer in te loggen. De eerste 500 gs is vry makkelijk idd, maar e tweede deel 500 gs is wat lastiger