mwah ... kheb mijn eigen xboxshirt al ... opdruk: FXXK (fuck ) Edge softwear by micrsofts new console zwart/met xboxgroene letters erop ... TOPPIE! mzzl Munch and Abe
Kom maar op met die T-Shirts, lijkt me een goed plan! Laat wel eerst het ontwerp zien.. en gaarne ook leverbaar in XXL
Ik ben voor, ik had hier al een thread over geopend met de vraag, maar jah niet TE duur. Open eens een pol met wat men wil en wat de prijs moet zijn, een soort vragenlijstje ofzo. voor mij t-shirt voor zo'n 10,-
Of een verschrikkelijk lekker slipje met een grote groene X op de voorkant (voor Pim aan achterkant) hahahaha X marks the spot
Was van the Edge volgens mij (UK Games blad) Maarre Martijn en ik zaten meer te denken aan een Xboxer, Boxershort met n X erop
cool man, maar je zal het wel goedkoop moeten houden, want bijna iedereen die zo'n tshirt wil kopen zal geld moeten hebben, en dat hebben de meeste lui hier niet na hun koop van de xbox, mzzl
Eindelijk ben ik daar weer!! Morgen heb ik de prijzen van de shirtjes.. tis ff errug druk geweest, maar morgen gaat het dan eindelijk komen, (net duizende NBA shirtjes achter de rug!) tijd voor het echte werk (hahaha) Nog steeds ff uitgaande van 50 shirtjes, tot morgen!!
hmzz twordt was lastig, laatst ff gevraagd, voor een niet zo grote lading betaal je rond de 9 a 10 euro de shirt ex verzendkosten etc..