valt best mee 1 maal xl t-shirt zou ook graag een orgineel xbox t-shirt willen wanneer komt die prijsvraag
Ik ben webdesigner en grafisch ontwerper. Als iemand mij even dat xbox fontje (en dan bedoel ik niet het font dat in de image hierboven is gebruikt. Dat is wel dezelfde class, maar de tekst van het xbox logo is anders) door kan mailen, maak ik wel een t-shirt.
Mjah op zich kan zowat iedereen dat wel, http://press.xbox.com/press moet je gewoon rondkijken, staan die fonts..
Helaas.. dat dacht ik dus ook... was ik al geweest. Maar dat is niet het lettertype dat in het logo wordt gebruikt.
als het om een kleine hoeveelheid T-shirts gaat dan wordt het al snel duur maar ik heb er wel rond de 15 euro voor over denk. wel een lache idee. maar kan je het shirt neit dezelfde kleur doen als de xbox(donkergroen dus)?
ik zie mezelf al lopen als xbw ventje, dan wel gelijk alles hè: schoenen veters boxer sokke broek t-shirt trui overhemd stropdas pet hoed enz.............
kom maar op met dat t-shirt. Als hij van een goeie kwaliteit is dan wil ik daar wel zo'n 30 a 40 euro voor neerleggen.
Lijkt me dat het wel erg onbetaalbaar gaat worden voor jullie, alsof MS het even toestaat dat jullie hun logo gebruiken om winst te maken....
hebben jullie shirtshop.nl weleens gecheckt? daar ken je je eigen shirt 'ontwerpen', het ziet er wel een beetje gaar uit maar het is een ideetje. als je dan gewoon een keer naar zo'n gozer mailt dat je een x aantal t-shirts wil hebben op de adressen van ons (moeten we ff doorgeven natuurlijk) en je geeft de maten + het plaatje van xboxworld erbij dan kan er denk wel een overeenkomst gemaakt worden, ik geloof dat het op shirtshop.nl zo'n €11,50 (wit shirt alleen voorkant zonder verzendkosten = €1,40) was, dus dat is een redelijk bedrag. probeer maar wat te regelen en post een berichtje als het gelukt is (of juist niet natuurlijk). SijmeZ