1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxworld.nl Redesign Deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 8 mei 2002.

?

Wat vind jij van de [url=http://misterwhizz.com/xbw]XBW Redesign van Alex?[/url]

1. Perfect!

53 stem(men)
    39,6%
  2. Moet veel aan worden verandert

22 stem(men)
    16,4%
  3. Bagger!

12 stem(men)
    9,0%
  4. Bijna goed

47 stem(men)
    35,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het design van alexbox heel mooi. Soms vind ik al dat wit gewoon pijn doen aan je ogen. Beetje mag maar niet teveel, bijvoorbeeld de linker en rechterframe zijn bij de huidige xbw.nl gewoon wit, en dat hoeft van mij niet.

Ben benieuwd, als deze door gaat mag iedereen er trots op zijn :9

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ehm wij gebruiken geen frames hoor?

3. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dan dat ik twee witte verticale balken op mijn scherm heb bij de huidige pagina (zijkanten). Misschien omdat mijn resolutie op 1024x768 staat ?

Edit: idd froggie. Komt omdat de site vertical gecentreerd is op een witte achtergrond

Laatst bewerkt: 8 mei 2002
  4. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Nah... hij bedoelt gewoon die 2 witte vlakken aan de zijkant van de tabel...

5. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dag vriendjes en vriendinnetjes! Leuk om alle reacties te zien... Gelukkig gaat het nogsteeds de goede kant op met de stemmen. Wel jammer de de verdeeldheid zo radicaal is (bijna 50/50). Betekend dat iig de helft van XBW er niet blij mee is. Da's natuurlijk zonde ]:-

Toch maak ik alleen wat ik zelf mooi vind. Ik ben geen lid van de XBW crew en aanvankelijk was het gewoon een "take it or leave it" voorstel van een buitenstander. Mocht nou blijken dat ik zoveel aan de preview moet wijzigen om jullie happy te maken, dat ik er zelf geen lol meer aan beleef, dan houdt het op. Dan verdwijnen de previews gewoon in de kast, en heb ik er twee plaatjes bij voor op m'n CV :)

So be gentle ;)

6. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Hé je bent goed bezig, en je moet je natuurlijk niet al teveel van iedereen wat aantrekken.. Er is altijd wel iemand die ergens wat op aan te merken heeft!:)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Anders zouden wij graag de PSD van je over nemen :+

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn reply is bijna 100% hetzelfde. Ik vind het iets te druk en iets te donker. Het stomme is dattie 3 x zo mooi is als de huidige lay out maar.....misschien ben ik een soort conservatief persoon die echt niet goed tegen vernieuwing kan. Vind hem veel mooier maar zo hoef ik hem niet.
    Edit: Bijna goed gestemd.

9. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, hij's natuurlijk beswel strak. Alleen hij's iets te donker vind ik, en net iets te onoverzichtelijk. Dat menu met "Just In" etc, is te onoverzichtelijk. Zou een lijntje of iets dergelijks bij moeten komen. Verder is 'ie erg strak, maar ik zou hem dus ietsiepietsie lichter maken.

10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En volgens mij zit er ook nog een foutje in, want bij downloads is de achtergrond lichter dan bij de rest.

11. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Schitterend, de mainpage is vergeleken met dit echt een piece of junk.

Tsss, je mag ook geen linkje noemen he :mad:

12. sj0erd666

sj0erd666 Guest

Ik vind de site wel goed, mag van mij wel wat informatie, maar het design is goed

13. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op het moment ook bezig met een redesign van XBW. Ik hoop over ongeveer een uur wat meer te kunnen laten zien van wat ik zover heb. Laat het nu gewoon vast weten zodat de mods vast kunnen gaan nadenken over extra poll opties ;)

[EDIT!]
    Hier is een plaatje van wat ik heb op het moment. Laat maar weten of jullie er iets in zien.
    [/EDIT]

14. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Moet toch ff inkoppen: Het lettertype van de nieuws pagina is te klein }:]

De lijn van 'XBoxWorld.nl » Nieuws' naar de search en partners is vaag. Lijkt zo of het bij elkaar hoort.

members gedeelte midden-rechts...Vreemde plaats.

Het gehele rechtse gedeelte komt niet echt over. Het lijkt bij headlines te horen.

Btw. bijna goed gestemd :) Ik vind de nieuws pagina alleen wat minder overzichtelijk dan de review pagina.

15. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben weer eens veel te laat maar ik vind dat als dat de homepage zou worden ik helemaal clausterfobisch zou worden van dat kleine stukje dat echt gebruikt wordt en vind het ook nit netjes dat het meeste gejat is van gamespot design.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    eh nou ik vind dit ECHT niet gejat van het Gamespot design hoor..

17. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je het beste gewoon het huidige design aanhouden, hoe het nu is, is heel overzichtelijk en praktisch, je kan ook gewoon alleen de lay-out wat aanpassen

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind de header van NU gewoon lelijk het spijt me :+

19. Nitroke

Nitroke Kielse Rat

Leuk Bevonden:
    0
    Froggie zen design ziet er om te beginnen al goed uit, veel lichter en ook een mooie header :)

ik heb voor de poll op schitterend gestemd maar als ik moet kiezen tussen de donkere en die van froggie kies ik die van froggie momenteel wegens de lichtere kleuren

greetz,
    Nitroke

20. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist, ik vindt een smallere header wel mooier, maar ik vind die van alex toch nog mooier. Mischien dat ie hem nog iets smaller kan maken!!!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina