1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxworld.nl Redesign Deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 8 mei 2002.

?

Wat vind jij van de [url=http://misterwhizz.com/xbw]XBW Redesign van Alex?[/url]

1. Perfect!

53 stem(men)
    39,6%
  2. Moet veel aan worden verandert

22 stem(men)
    16,4%
  3. Bagger!

12 stem(men)
    9,0%
  4. Bijna goed

47 stem(men)
    35,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die groene is wel mooi (van xenos), maar niet goed uitgewerkt. Dan is xbw 3.0 toch veel mooier, het is echt een mooie dat wel, alleen ik vind hem gewoon niet relaxt om naar te kijken.
    Zoals het nu is is het ook goed. Is het niet wat om gewoon skinsupport te doen net zoals spelletjesgarnaal.be?
    Kan je kiezen, dat is nog veel leuker

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het design waar NU op wordt gestemd hier is NIET de definitieve XBW 3.0, Alex heeft een design gemaakt en wou graag jullie mening.

Skin support is leuk ja, maar je zal tocheen bepaald 'gezicht' moeten hebben, en dat moet fris zijn,e n ik persoonlijk zie dat niet in het huidige design

3. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Daarbij moeten bij skin support de designs wel een beetje op elkaar lijken... anders wordt het een moeilijke klus om het geheel te coden. Je zou de designs van mij, alex en xenos dus niet alle 3 als skins kunnen gebruiken. Er zal gekozen moeten worden voor een design style en daarna een paar designs gemaakt worden...

4. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat heb ik dus wel, ik vind het echt een frisse look en toch een duidelijke site, net zoiets als gamers.nl
    Maar spelletjesgarnaal.be werkt dat skinsupport uitstekend, en ze hebben toch wel een duidelijk 'gezicht' vind ik.

5. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik, je zult eerst goed moeten nadenken over hoe je het geheel eruit wilt laten zien, dus hoe je gezicht eruit gaat zien. Daarna een standaard design maken en daarop variaties bedenken.

btw die skins van de spelletjesgarnaal zijn idd wel geinig. De ene is beter uitgewerkt dan de ander maar overall genomen is het wel leuk gefabriekt.

6. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    The name's Xenox, ik ben geen 3ehands troepwinkel :mad:

7. SjorsBoomschors

SjorsBoomschors Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vin hem wel best zo als die is :)

8. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ow, tiz gewoon 1ehands troep, maar toch sorry :p

9. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    tip.

ehm mischien is het handig om bij de games pagina iets te maken dat als je op een letter uit het alfabet drukt dat je dan de games krijgt die met die letter beginnen. want nu moet je de hele tijd "volgende pagina" drukken.

snappen jullie wat ik bedoel?

dus lijst met alle letters van het alfabet, en als je dan op 1 van die letters klikt dat je dan naar een lijst met spellen gaat die met die letter beginnen.

maar ik zou wel die lijst die er nu staat laten staan alleen dan een lijst met letters erboven.

en de lijst een beetje aanvullen want er zijn veel meer spellen dan die in de lijst staan.

o.a. house of the dead 3 staat er niet bij.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja ik erger me ook aan dat ik steeds op volgende moet drukken, wordt dus ook verandert.

enneh vanaf nu worden alle games toegevoegt, dont worry.. zodra er nieuws over is wordt die geadddd

11. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ik vind de huidige XBW lekker overzichtelijk eruit zien, alleen de bovenste banner kan wat beter, die vind ik van de XBW 3.0 weer beter. van mij hoef je nix te veranderen.

12. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nog een paar keer bekeken en ik vind hem wel erg mooi hoor echt waar.
    maar kan het niet zo dat jullie dezelfde layout een beetje als deze houden? alleen de kleuren anders en zo een beetje gewoon Re-designen. want de "Re-design" die alex heeft gemaakt is gewoon een helemaal nieuw design.

13. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt wel alsof jullie niet open staan voor nieuwe ideeen :+

Werkt Alex eigenlijk nog aan z'n design? Want ik heb hem al een poosje niet meer gezien hier...

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik geloof dat we hem het zouden vertellen binnenkort, weet nog nie of we dat hebben gedaan :+ Ik wil er iig niet mee door.. examens zijn bijna voorbij (nouja, zit op de helft :eek:) daarna gaan we (of iig ik) serieus aan de slag..

15. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt goed uit, heb zelf ook zat te doen (freelance klusje van € 5.000, yummie) :D

16. DaNnAi

DaNnAi WhO's Ya DaDDy ?!?!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij ziet er gelikt uit, alleen vindt ik wel dat het huidige witte design wat rustiger voor de ogen is. Het kijkt wat plezieriger. Maar verder mooie buttons en header.

17. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Het valt me nu pas op dat dit een enorm oud topic is. Jammer, want ik vind 'm schitterend!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina