Grappig, ik heb wel interesse. Bij het vorige kart event had ik net 1 cup/race meegereden, die kwam beetje te vroeg. Vind buiten karten wel wat leuker maar daar is het misschien wel iets te fris voor nu.
Leuk om te zien dat het weer georganiseerd word! Ik ben weer een klein beetje terug van weggeweest. Langzamerhand aan het terugkomen van een minder leuke studieperiode. Ik heb zelfs de Xbox vanaf Januari t/m eind augustus niet meer aan gehad omdat ik het enorm druk had met studie/werk en reizen. Binnenkort hoop ik de opleiding afgerond te hebben en langzaam weer het racen begin op te pakken. Het lijkt me wel een keer leuk om weer is van ouds te racen met elkaar! Hopelijk tot snel!
Kijk een mede-tukker! (dus geen achterhoek @Rossi46 ) in een grijs verleden wel eens samen geraced volgens mij (FM4). Rijd je ook met stuur?
Je had ook tegen @Rossi46 kunnen zeggen dat het verschil tussen FC Twente en de Graafschap nogal groot is
Ik heb echt 0 verstand van voetbal, dus metaforen over die sport is niet echt mijn ding. Straks kom ik nog over als een nog grotere idioot dan dat ik ben Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Is het nou klaar met dat gelul uit het oostblok? Zodra jullie je een beetje ontwikkeld hebben daar hoor ik het wel weer...
Als wij ons verder gaan ontwikkelen, dan raakt het westen nog verder achterop. Of dacht je dat jullie voor liepen op ons? Daar hoef ik mijn mond niet over open te trekken, die hebben al genoeg narigheid over zich heen gehad het afgelopen jaar. Ik ben geen voetbal supporter (ben wel naar Twente - Heracles geweest met de kameraden) en dat zal ik ook nooit te worden, want wat ben ik vaak aangesproken in Hengelo tijdens het uitgaan door zo'n droeftoeter die zich een supporter noemt, die na een verlies 's avonds in de stad nog even wat actie moest schoppen met z'n opgezette pupillen en zijn IQ van 78. helemaal klaar mee met dat soort 'supporters'. (ik zeg niet dat alle supporters zo zijn hoor!) XX
Misschien het makkelijkst ja. Kunnen jullie mij je emailadrs pm'en? @DutchOwnage @ColdzeroNL @Kimi NL @Rossi46 @loyallronin @asjemenou75 @GoldPwnageNL @Crookk @Beltoni @NovaCaine @Surreallistic @HRT WietHoK NL @Dex @Racerblade01 @Flavourlicious @Divimus @ruud_p @noriCeramic
Er is een datumprikker rondgestuurd naar de mensen van wie ik een mailadres heb ontvangen. Ik heb vooralsnog wat zaterdagen/zondagen in november, december en begin-januari voorgesteld, en locatie Kartfabrique (vanwege de centrale ligging en goede ervaringen in het verleden). Benieuwd naar jullie beschikbaarheid! Locatie is wat mij betreft niet in beton gegoten, als iemand een passende locatie weet, enigsizns centraal gelegen, gooi het dan in de groep dan kijken we er met z'n allen naar! Ik heb begintijd 13.00 aangehouden, en een duur van 4 uur, maar dat is uiteraard ook een beetje afhankelijk van de mogelijkheden aldaar. Wanneer er nog meer mensen hun beschikbaarheid willen doorgeven in de datumprikker, kan ik ze uitnodigen. Graag ontvang ik hiervoor een PM'etje met je emailadres.
Gaat m voor mij helaas niet worden. Half december examens en daarna door naar volgende onderdeel vd opleiding. Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk