Eerst een andere kartbaan proberen voordat we het volledig cancellen? Dichtst in de buurt van Maarssen ligt Huizen met (volgens mij) die kartbaan van de voorbeschouwing F1. 1ste heat: 15,95 2de heat: 13,95 3de heat: 10,00 --------------------- €39,90
Jongens, zondag a.s.verwacht ik niet dat ik kan karten. Ik probeer wel ff langs te komen als het gaat, vrijdag moet ik ff ziekenhuis in, vanochtend te horen gekregen. (niks ernstigs overigens, kleine liesbreuk, dus ik verwacht niet dat jullie nu in massa in paniek raken of hysterisch gaan reageren)
Die late rem-actie van jou op mij is dus ook voor jou niet in de koude kleren gaan zitten.. ik werd er vannacht nog weer, badend in het zweet, wakker van.. Man man man! Beterschap alvast!
Beste Allemaal, Het spijt me allereerst dat het allemaal een beetje chaotisch is/was hierboven qua tijd en locatie. Naar aanleiding van de vele afmeldingen (waarvoor mijn volledige begrip) na het onverwacht verschuiven van mijn voorstel van de middag naar de avond, heb ik @Dex z'n voorstel nader onderzocht en ontdekt dat ze ons in Huizen nog wel gewoon konden ontvangen in de middag v an 22 november! Ik heb daarom hier gereserveerd voor komende zondagmiddag, en de voorwaardelijke reservering in Utrecht geannuleerd. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd immers! Huizen zal voor sommigen van ons net wat verder rijden zijn, maar voor anderen wellicht juist weer wat dichterbij liggen. Het verschil valt zoals Kimi al schreef best mee, en de tijden zijn nu een stuk gunstiger. Ik heb voor 11 personen gereserveerd, n.a.v. het bericht/afmelding van Asjemenou hierboven. Hopelijk zien we je nog wel langs de baan en kunnen we samen nog een chocomel drinken Asjemenou! Tijden Zondag 20 november 13.30 Uiterlijk aanwezig 14.00 Heat 1 14.50 Heat 2 15.10 Heat 3 Kosten Kosten per persoon bedragen zoals Dex beschreef EUR 39.90. Adresgegevens Coronel Kartracing BV Havenstraat 295 1271 GD Huizen http://www.coronel.nl/pagina/contact Tags 1 @asjemenou75 2 @ColdzeroNL 3 @Dex 4 @f1freaky 5 @Flavourlicious 6 @GoldPwnageNL 7 @Kimi NL 8 @noriCeramic 9 @B Tender 10 @Dave 130R 11 @Rossi46 12 @Beltoni Carpoolen Onderling regelen
Wat carpoolen betreft... Ik kom uit de regio Roermond en rijd ongeveer via de A2 via Eindhoven / Utrecht Noordwaarts. Is er iemand die globaal in de buurt woont die ik op kan pikken of onderweg bij aan kan schuiven, dan kunnen we de kosten delen? M'n Mazda hikt qua kilometerstand tegen een beurtje aan (afspraak gemaakt maar overal is het fakking druk dus duurt nog drie weken) qua kilometers dus probeer de kilometers die ik rijd een klein beetje binnen de perken te houden, alles wat dichterbij is dan Huizen is meegenomen... In het echt ben ik minder irritant dan online! Als ik ergens aan kan schuiven/meerijden zou daarom super zijn!!
Ik rijd vanuit Twente. Mijn auto doet 1 op 6 en is niet 100% betrouwbaar. Ik ga er vanuit dat ik niemand moet meenemen Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Geniaal dit. Bijna beurt, Mazda, en daarom beperkt km's rijden in één zin. Al rijd je nog drie jaar door zonder die beurt, dan rijdt je oerdegelijke Mazda nog gewoon in de rondte hoor 'tis geen VAG product...
Als die met z'n Zweedse tank komt, moeten jullie denk ik van goede huizen komen om een kans te maken om @Kimi NL klem te rijden^^
Klemrijden zal niet nodig zijn, gooi gewoon dit spul op de baan. Moet dan alleen nog ff oppassen dat ik er zelf niet overheen rij.
Niet te zwaar tillen hé Dave en Rossi, mannen van jullie leeftijd hebben een verhoogde kans op een Hernia. Ik neem bananen mee voor op de baan!
@B Tender Wat is er met je BMW gebeurd? EDIT: Baan layout ziet er in ieder geval goed uit! Is kijken of we onder die tijden kunnen komen die ze in de Formule 1 voorbeschouwingen kunnen komen.