ik stap nu in de auto en als ik me aan de snelheid houdt is het 1.27 rijden maar tot hoorn haal je meestal gemiddeld de 150 wel
Ik ben er om half 2. Moest nog onderdelen verkopen en dat liep uit. Xx Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Heb genoten heren. Leuk baantje en heerlijk duwen en trekken. Zeker voor herhaling vatbaar! In het voorjaar op een leuke buitenbaantje. Wie kiest er een uit? http://www.kartbanen.nl/allekartbanen.php
Was leuk jongens! 2de heat was mijn beste en de 2de plaats weten te bemachtigen. 3de heat was echt lekker close racen. top dag!
Waren weer een paar mooie heats. Blij dat niemand op me knalde toen ik achterstevoren in de tunnel stond veel te gevaarlijk om kinderen bij ons in de heat te zetten. Trouwens één van hier die mij jaloers wilde maken en z'n Nurburgring Corsa naast die van mij zette?
Een van hier ja! Maar wie... Heb genoten jongens! Leuk jullie (weer) in het echt te ontmoeten en lekker te Zoemen over de kartbaan. Leuk (vaak althans) om het hoofd bij de stem te zien Karten ging lekker! We waren aan de rondetijden te zien best wel aan elkaar gewaagd, en gingen voor een 'nieuwe mensen' op die baan denk ik stiekem ook al best hard (als de stoel tenminste niet losschoot).
Was een top middagje heren! Lekker dicht bij elkaar. Jammer dat de begrenzer er niet af was in heat 1 & 3 (bij sommige karts wel), maar dat mocht de pret niet drukken. 2e heat met een 3e plek en 3e van de dag mag ik niet klagen!
Leuk hoor mannen, ziet er goed uit . Maar wie was nou de allersnelste op de baan vandaag? Als je er nou niet uitkomt met de software die je hebt kan ik de filmpjes wel voor je roteren, stuur maar een berichtje als je dat wil .