Late post maar dank aan de organisator(s), was een leuke dag en tof om bij een aantal mensen nu eindelijk een gezicht bij te hebben. Ben dan wel niet zo actief hier op het forum en met met Project Cars maar als er een volgende keer is ben ik er graag weer bij zodat ik weer achteraan kan finishen.
Fijne brief van m'n vrienden uit Leeuwarden op de mat. 67 waar je 50 mocht, op slechts 2,1 kilometer van de kartbaan. Was een duur uitje... Iemand anders ook de lul?
De enige die ik heb gezien is toen ik de snelweg afging bij een kruispunt...randweg oost heet die weg dacht ik
Ben bang dat ik m'n radio aan had staan en geen bluetooth audio (dan hoor ik 'm niet piepen). "Naarderstraat - Nabij Perceel 200 7 meter voor kruising met Driftweg" Bordje Driftweg verkeerd begrepen denk ik
Tender, Rossi en ik hebben jou zien rijden maar ik durf stellig te zeggen dat jij geen bekeuring binnen krijgt
Ik ook nog niet maar was er al af in Naarden omdat die N-weg eruit lag. Ben wel over een driftweg gereden
Forza was inderdaad méér mijn ding dat Project Cars ^^ Daar kon ik jullie (behalve Freaky) allemaal makkelijk aan ([/opschepmodus])
Zuur man! Was jij niet diegene die mij uitlegde na het karten over het belang van Flitsmeister, nadat ik had gezegd een aantal bekeuringen gereden te hebben op de N11 o.a? Zelf gelukkig niks binnen gekregen, los van een belastingbrief voor de oldtimerregeling. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk