Moet binnenkort weer is ff gaan kijken van hoe en wat. Beetje de woonplaatsen van de nieuwe mensen weten, dan kunnen we een beetje kijken voor de banen en dan weer kiezen....
Heb deze kartbanen in het vizier: Zijn eigenlijk beetje dezelfde als de vorige keer, maar ik laat Utrecht eruit, omdat we daar vorige keer zijn geweest. Andere baan is ook wel is leuk.... Bleekemolens Race Planet Amsterdam - Amsterdam Bleekemolens Race Planet Delft - Delft Van der Ende Racing Inn - Poeldijk A15 karting - Gorinchem Kart Centre Roosendaal - Roosendaal
Ik kart NIET mee, maar wil best een meet n greet doen. Voorkeur voor Roosendaal, Amsterdam is voor mij dan weer net te ver. Rest is redelijk te doen.
Dat is zo. Moet op een aantal zaterdagen (22-11, 06-12 en 20-12 geloof ik) op cursus in Amsterdam van 9.30 tot 16.30 dus als het dan in de avond is met een hapje ben ik toch al in de buurt.
Denk dat we het idd op zatersagavond of zondag overdag doen....laat ik nog wel weten. Vraagje aan @Flavourlicious Kan jij de oude poll verwijderen?
Hmmm, vanuit het Oosten van noord Brabant liggen ze eigenlijk allemaal vrij ehhh kut. Mijn stem gaat naar Gorinchem. De rest gaat hem voor mij niet worden Wat was er mis met Utrecht, lekker centraal in het land? Nu is het een beetje een Amsterdam-Rotterdam feestje
Sorry dat de tekst zwart is,,,maar heb ff een tabelletje gemaakt van een overzicht van prijzen en aantal minuten karten
Vind zelf A15 Karting niet een leuke baan, ben er 3 maanden terug geweest maar een hoop haakse bochten en het is redelijk smal.