Beren dacht ik inderdaad ook aan, Volgens Beren site heb je op Proostwetering 80J er eentje zitten. Dit is 7 minuutjes rijden vanaf Kartfabrique. Achter Louwman Exclusives
Ik heb er zin in jongens! Leuk om jullie (weer) te gaan zien! Ik vertrek volgende week vanuit Boxmeer. Is er nog iemand op de route die ik kan oppikken? edit: In het echt geef ik geen duwtjes aan auto's in de bochten haha, dus t zou gewoon veilig moeten zijn.
Zag ik daar nou net @Flavourlicious staan in zn pietenpakje tussen de kids in Gouda? #landelijkeintocht
Zie dit nu pas! (door mijn intense inactiviteit) Helaas is dan m'n vriendin een weekendje terug van buitenlandse studie. Had er wel graag bij geweest!
Hahaha. Dan maak ik misschien nog kans. Ik kan de Kartfabrique trouwens bijna zien vanuit m'n raam joh.
Ik neem mijn vriendin waarschijnlijk wel mee maar kan niet blijven eten, gaan dan ook nog bij familie van haar langs en eten daar dan.
Even een overzichtje: De lijst met mensen die komen: f1freaky divimus ColdZero (neemt vriendin mee, blijft niet eten) AZT B Tender Ron76 Flavourlicious NovaCaine (eet niet mee) Menno Asjemenou Rynq Surreallistic (kart niet mee, zie post #138. Neemt kind en vrouw mee) Tijdschema: 12:30 aanwezig zijn in de Kartfabrique (ik zal proberen er om 12:00 à 12:15 te zijn) 13:00 eerste heat 14:00 tweede heat 14:45 derde heat 15:00 Lekker ouwehoeren Adres kartfabrique: Westkanaaldijk 7, 3542 DA Utrecht Er wordt deze week gereserveerd bij de Beren eetcafés. Het adres van het restaurant is: Proostwetering 80J, 3543 AJ Utrecht 10 Volwassenen en 1 kind als ik het goed heb. Vraagje aan de heren: Voor welk tijdstip zal ik reserveren. Uurtje of zes?