Mooi design, alleen ben ik toch ook meer een liefhebber van een witte achtergrond. Wel erg gaaf hoe je al die "menu-items" aan elkaar hebt gemaakt... beetje spelen met lijnen vinnik altijd wel strak Beetje brutale vraag misschien, maar als je tijd hebt, zou je dan ook eens een design willen maken met witte achtergrond? Misschien een idee om dan een poll te maken met meerdere designs...
Zoveel tijd heb ik nou ook weer niet Het was eigenlijk een take-it-or-leave-it idee. Ik heb geen tijd om nog meer ontwerpjes te gaan maken... Sorry Toch jammer dat beeldschermen geen "invert" knop hebben
Maar je gaat wel tijd hebben om het helemaal aan te gaan passen naar onze (voornamelijk wouter's denk ik) ideen?
Het design is netjes gedaan, maar ik vindt dat wouter ook el gelij heeft over de overzichtelijkheid. Zelf vindt ik het niet zo'n probleem om op een donkere achtergrond te lezen. Ik denk dat het design best wel goed zou passen. Mischien kunnen er hier en daar nog wat gewijzigd worden. Zelf vindt ik het een mooi design. Zoalong alles maar goed overzichtelijk blijft, alles duidelijk en snel te vinden is en dat het rust uitstraald.
Hij heeft hier alleen het design van de reviews, ben benieuwd hoe bv zijn mainpage er uit zou zien. Hij hoeft niet alles uit te werken, maar ben zeer benieuwd naar, zoals ik al zei, zijn mainpage ideeeen.. Wij nemen dan de PSD over en werken er verder aan..
Jup... Ik ga 'm gewoon knippen enzo, niet zonder overleg met jullie natuurlijk. Punt is ook dat ik met dit ontwerp tevreden ben, en met een witte waarschijnlijk niet. Zolang ik er lol in heb, ga ik vrolijk door -- edit -- Die PSD geef ik overigens niet uit handen voor het één en ander staat. Ik wil eerst een flinke basis in HTML/PHP hebben (die zal ik zelf wel bouwen), vervolgens mogen jullie dingetjes gaan bij-beunen in de PSD en omzetten naar HTML Maar ik wil wel verantwoordelijk zijn voor het knipwerk van de basis van de site. Verder zal ik alle nodige templates maken voor screenshots, grote-screenshots, koppen etc. Met een mooie handleiding erbij natuurlijk De PSD mogen jullie wat mij betreft nu al hebben (iedereen overigens wel, als je interesse hebt), maar ik wil de knipperij wel zelf even in handen houden.
Hmm kijk wij zijn zelf ook bezig met het ontwikkelen van XBW 3.0 (wat niet alleen om het design gaat, maar dus ook om het PHP gebeuren, iets waar we al zowat een jaar Jorrit voor hebben ). Dus van mij mag je alles maken wat je wilt.. Naja, als je maar beetje opschiet
is mooi ja, maar een goede frisse en goed leesbare site moet wel witte achtergrond hebbe en zwarte letters zoals mijn site, die is ook wit / zwart
Prima joh! Ik was ook niet van plan om de hele site te coden (zoals ik in m'n eerste mailtje al schreef), maar gewoon het ontwerp knippen en zo modulair mogelijk opbouwen. Then I pass the buck to you guys Maar mochten jullie ergens niet uit komen, dan kan je me altijd mailen natuurlijk... Dusse, heb ik groen licht? Kan niet beloven dat 'ie snel klaar is hoor (heb natuurlijk ook nèt een XBox en een vriendin die ik moet onderhouden), maar ik doe m'n best
geef mij maar een donkere layout hoor. de letters op dat plaatje zijn PRIMA te lezen. wit hier vind ik te flets en onrustig voor de ogen. zwart en licht-grijs valt goed vind ik.
Met een maand of 2 moet alles wel geknipt zijn. Mocht m'n vriendin ineens veel moeten werken en ik uitgekeken raken op m'n XBox, zou het ook volgende week al kunnen zijn... ...who will tell