1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBoxWorld *redesign*

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door alexbox, 3 mei 2002.

1. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien niet totaal nodig hoor maar ik wel ook wel helpen met bev designen van sites. Doe dat wel vaker. zeg het maar.

2. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ey post is het psd dan kan iedereen die photoshop heeft er aan sleutelen net zo lang tot ie er uit ziet zoals die gene het wil en dan krijg je allemaal verschillende soorten en daar kun je weer het gemiddelde uit nemen en dan bouw je verder snappie 8)

Zou ik het psd file tje mogen ik wil hem wel eens zien in photoshop kijken hoe je dat nou zo ongeveer hebt gedaan.
    Ik wil dat anmelijk ook kunnen.

3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees al dat ik alleen sta maar ik vind het niet echt mooi en knap onduidelijk. Vind onze nieuwspag. bijv. ook verschrikkelijk maar dit vond ik ook niks. 13 in een dozijn.
    Geloof wel dat Alexboy met z'n skills iets moois kan maken.

4. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, ik zal er ook eens naar kijken, ben ook wel benieuwd hoe jij bepaalde dingen doet. Leren van andersmans werk is altijd goed!

[edit]
    Alexboy, zou je mij ff iets van een MSN contact kunnen sturen (die je thuis gebruikt) want ik heb wat vragen over je design techniek ;)
    [/edit]

Laatst bewerkt: 3 mei 2002
  6. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik zit heeeel zelden thuis online (dat krijg je, als je 8 uur per dag betaald zit te internetten voor je baas :) ), dus de kans dat je me op MSN aantreft is nagenoeg nihil... Maargoed, m'n screenname is oscaralexander@hotmail.com

Email: alex@amercom.nl

Als je vragen hebt hoor ik het graag. Ahh... en toen sloeg het klokje 5 uur. Inpakken en wegwezen. Er is inmiddels een gedeelte geknipt, en ik ben mezelf momenteel hard aan het trainen om in de (rook)pauzes zoveel mogelijk knip/html-werk te verzetten ;) Tot maandag luitjes! :D

Laatst bewerkt: 3 mei 2002
  8. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Wat doe jij dan voor werk?

9. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok peeps ik heb ff wat inelkaar geknutseld gewoon heel simpel met knippen en plakken maar iniedergeval zo zou ik graag de main page zien, denk er aan dat ik het zo graag zie smaken verschillen dus waarcsheijnlijk vinden jullie het echt niks.

Hier is de link naar het plaatje!!!

10. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zwarte ziet er ook strak uit, maar functionaliteit moet niet achteruit gaan he?

Ik moet zeggen dat de site nu heel bruikbaar is en ik zou zo niet kunnen bedenken wat je eraan moet doen.

Veel kaders vind ik verwarrend. Dan heb ik liever een duidelijk icoontje bij elk item waar het over gaat (nieuws, gerucht, preview, review)

Om toch nog op de kleur terug te komen. Ik vind zwarte achtergrond met zilveren tekst het fijnst lezen op een monitor. Zie bijvoorbeeld gamespot.com

11. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zwart is iets te, de kleuren zijn nu tenminste echt in de xbox style vind ik.

12. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    ik vindt het juist mooi dat zwart..lichte letters op donkere achtergrond is mooi vinnik, t hoeft niet per se onduidelijk te zijn

13. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch nog effe met m'n kont online... slome dial-up.

Vergeet niet dat de preview maar een preview is. Er zijn 101 manieren om de tekst beter leesbaar te maken op deze achtergrond, maar het gaat vooralsnog alleen om de stijl en first-impression. Straalt het de koelheid van de XBox uit? Pas het bij het imago van de XBox?

BTW, Photoshop heeft zowiezo moeite met kleine, aliased (niet gladde) lettertjes, dus dat verziekt de boel ook een beetje.

14. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik weet het niet hoor maarv olgens mij zijn de kleuren toch echt zwart en groen. maarja, ik zal wel kleurenblind zijn ofzo :p

15. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ziet er strak uit :)

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien een optie om een 2e design te maken (een lichter design) , en dat je als lid kan kiezen tussen de 2 designs (met passend forum design uiteraard :))

17. Flood

Flood Guest

mooi lay-out...ik vind dit zwart beter dan het wit wat jullie nu hebben

18. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou een goed idee zijn,
    ik vind die zwarte layout namelijk erg mooi.

zo maken we iedereen blij :)

19. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey?! Ik had toch groen licht :confused: Nu is de site al voor de helft geknipt.

Maar ik ga gewoon vrolijk verder met bouwen, want ik geloof dat de zwart-liefhebbers de meerderheid vormen :)

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt groen licht hoor :) maar mochten er echt klachten zijn is het misschien een leuke toevoeging, zwart blijft dan het maindesign

Deel Deze Pagina