Geknipte preview is live. Grafische tempates zijn ook klaar. Nu nog templates bouwen voor veschillende pagina's (nieuws, reviews etc). Dan de admin deels restylen/coden, en dan kannie de lucht in. Klik hier voor een werkende preview Als er nog leesbaarheid issues zijn hoor ik het graag!
wow hij is echt vet btw misschien een idee om hem iets te centreren? dat vond ik bij de layout van NU erg fijn
Ziet er kewl uit...kleine tip footertje erbij. Leest het onderste gedeelte ook prettig... Verder zeer kewl. Kladblok-fan zie ik (of vi, net als ik)
Kan het lettertype ietsje groter? Ik heb 17'' monitor met 1152x864. De huidige site is goed leesbaar, maar het font op de testpagina is toch echt te klein. (Het leven gaat door)
Mooi hoor, maar ik zou liever hebben dat je de scrolbalk helmaal uiterst rechts zet. En ik heb een scrollbalk vanonderen. Die is eigenlijk nergens voor nodig dus das best irritant. Die zou ik liever weg zien
Niet dat ik elke keer als ik de pagina bezoek het lettertype op groot wil zetten, maar het maakt toch niets uit door de stylesheet. Kun je niet een pt font pakken ipv px? Het font op de huidige site is groter dan de test site. Maar goed, wie ben ik. Ik verkas wel als ik de enigste ben.
Had ook kunnen vragen om het uit te vechten met halo mp, maar m'n titel is helaas niet geheel verzonnen
Oeh. Ik zie dat de meningen langzaam weer verdeeld worden. Ik kan toch wel doorgaan he, jongens? Zou niet tof zijn als ik er straks heel veel uurtjes in heb zitten, en jullie zeggen: "Nah, we houden toch deze layout..." Anyway, de site is nu NIET meer gecentreerd (pakte technisch niet goed uit). Als je de details wilt weten mail je me maar En *drumroll* het font is 1px de hoogte in gegaan http://www.misterwhizz.com/xbw/
Ja zo is ie mooi. Ik heb alleen 1 opmerking als je de site met lage resoluties bekijkt dan valt dat bovenste gedeelte, die mooie afbeelding wel een beetje groot uit. Ik denk niet dat hier nog wat aan te veranderen valt, maar ik had hem liever iets van .... hmm ach laat ook maar! De site ziet er zo erg mooi uit. I denk dat heel xbw.nl in de site zit dat het erg mooi wordt! goed werk Alex
hmm ok.. als het niet kan. met de grootte zit het denk ik wel goed (ik draai 1280*1024) niks op aan te merken. hij hoeft niet perse gecentreerd maar ik vind hem nu wel erg tegen de zijkant aangeplakt zitten. wordt versterkt doordat hij in de breedte gezien best vroeg ophoud. misschien dat hij wel ietsie naar rechts kan (min 1cm?)