Nee was echt seirues niet de bedoeling, anders haalde ik hem al eerder neer. Wilder ervoor glijden maarja. Geluk pak je het sportief op. Hopelijk pak ik die cup ja. Die kaka is echt lastig om tegen te houden trouwens. En heel snel. Hou hem zonder bal niet eens bij ! En het was wel vreemd dat ik met 10 man de 2-2 maakte. Was juist bang voor de 3-1!
Nix mis mee toch? Gebeurd ook in echt voetbal. Ik doe het zelf ook weleens of vrienden van me. Als we voor geld spelen en je staat 2-1 voor en in de laatste minuut breekt iemand door. Gewoon een schop geven dan hoor!
Jaa bij jou was die echt van achter. Deze haalde ik half in aan de linker kant van de speler. Maak een sliding. Maar die speler is rechts dus gebruikt die been ook dus neemt hem mee. Wilde ook gewoon een sliding. Bij jou drukte ik a en x en hij maakt een sliding
Haha ik speel wel tegen jongens van niveau. En Danny jij past daar prima tussen. Ik zou je eigenlijk nog een ADO Den Haag bonus moeten geven. Pro for Dough noemen we het. Geld geeft toch wel die extra impuls en maakt het allemaal net ff spannender.
kBen vanaf nu ook beschikbaar voor wedstrijden, tot een uur of 9 kan ik wel spelen..Als iemand wil spelen moet ie maar ff contact opnemen op XBL, Trouwens Soulja je bent wel goed zo te zien man, tering 21 uit 21..Heeft het eigenlijk nog wel nut om verder te spelen?
Haha geluk man, komt al gauw een eind aan mijn winning streak. Maar ja genoeg Pro voorlopig. Ik ga nu maar RB6 spelen ofzo, even mijn hoofd van pro afzetten zodat ik straks weer fris kan beginnen.
Ik probeer elke dag een paar wedstrijden te spelen, niet te veel. Morgen kan ik weer een paar. Ik krijg snel genoeg van dit spel maar kan ook geen dag zonder.
Ja dat heb ik ook, daarom ik heb er nu al 7 gespeeld in redelijk korte tijd. Dus ik denk dat het voorlopig wel ff genoeg is, ik moet mijn andere spellen niet verwaarlozen natuurlijk.
Net 1-1 gespeeld tegen Denizzzz NL, was een goeie pot hij was iets beter dan mij maar door een blunder van zijn keeper heb ik toch een doelpuntje mee kunnen spelen, ok, who's next?
Zie dat we ook 2x tegen elkaar moeten voor die Cup dus wellicht kan ik revanch halen!! hehe Heb ik trouwens heel vaak van die rare verdedigingsblunders of keepers die gekke fratsen uithalen... heel irritant!!