1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxworld Supercompetitie (Nieuw)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Dioxic, 5 jan 2007.

  1. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja man, beetje domme foutjes die 2 tegendoelpunten. Normaal trapt mijn keeper nooit zo uit. Maar ja verdient gewonnen hoor. Ik merk het wel gelijk als ik een paar dagen geen pro heb gespeeld.
     
  2. IceCold

    IceCold Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa nu gaat het nog spannend worden voor de 1 plek haha
     
  3. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, moet je wel alles blijven winnen he. En de return, zorg ik dat ik weer wat potjes heb gespeeld, zodat ik er helemaal inzit.
     
  4. Dioxic

    Dioxic Guest

    Is er alsnog spanning om de titel, gaat lekker
     
  5. MoonWalker NL

    MoonWalker NL Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Moonwalker 2-3 Fareza
    Damn deze had ik gewoon moeten winnen doordat ie in begin al rood kreeg toen ik kon scoren Hater
     
  6. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff spannende pot net tegen Moonwalker..op het nippertje gewonnen met 3-2. Kreeg al vroeg een rode kaart, door zo een domme actie van de CPU. Het werd daarna wel spannender door die rode kaart. Moonwalker maakte al gauw de 1-1. Vervolgens 2-1 voor mij, dan weer 2-2 en uiteindelijk prikte Gilardino de winnende binnen. Ik merk echt dat het vandaag niet mijn Pro dag is..speel best wel slecht. Maar ja dit alles maakt het wel spannender.
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    fcdanny - Soulja 2-1

    Was voor de beker, ben er blij mij. Hij miste veel grote kansen de 1e helft. Ik speelde 1 van me betere wedstrijden met ADO! :)
     
  8. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja man, ik probeerde voor het eerst een 4-3-3 opstelling met AC. Met serginho aan de rechterkant. Wat miste hij veel kansen zeg pfff, maar ja verdiend door hoor. Ik zou het sowieso niet eerlijk vinden als ik door was na 3 wedstrijden.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nouja zo gaat dat gewoon, 3 wedstrijden. JE had best mogen winnen hoor. Vond je in de standaard opstelling van AC sterker. Kon nu veel meer kansen creeren. Al voel ik wel dat ik al 2 dagen in een lekkere vorm zit. Tegen bardogan had ik een beetje ongeluk vind ik zelf :9! Speelde niet heel slecht en creerde ook aardig wat kansjes toen!
     
  10. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik gunde jou sowieso de overwinning, dus ik dacht laat me maar een andere opstelling proberen. Ipv de default opstelling. 4-3-3 werkte niet zo, gaf teveel kansen weg, en die serginho die altijd bankt bij mij. Kan blijkbaar niet afmaken. Volgende keer weer gewoon Default opstelling, met hier en daar wat aanpassingen. Maak me wel trots verder he :p dus die cup moet van jou worden. Anders was al je werk voor niets.
     
  11. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    speelt er iemand vandaag nog
     
  12. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik wil vandaag wel Oliver
     
  13. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vandaag ook weer eens een paar potjes spelen
     
  14. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat lekker ..
     
  15. Dioxic

    Dioxic Guest

    Laten we dit weekend weer paar potjes spelen met zn allen
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wil binnenkort ook wel weer, tis ff druk op het moment!
     
  17. IceCold

    IceCold Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt dit weekend moeten wat potjes gespeeld worden
     
  18. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zou dope zijn als er dit weekend weer wat gespeeld zou worden. Misschien kunnen de mensen met minder dan 10 gespeelde wedstrijden dan wat inhalen zodat het wat spannender wordt. Is een beetje raar als een paar mensen al de competitie hebben uitgespeeld en een ander gedeelte nog niet eens een kwart van de wedstrijden heeft gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2007

Deel Deze Pagina