ghostface - fcu 2-0 damnnnn het lukt me echt niet om met inter te scoren het moest eigenlijk 5-0 6-0 worden maar damn kans na kans heb echt moeite
Ik heb ook aardig wat kansjes gehad hoor. Was gewoon draak van een wedstrijd.Die adriano is gewoon niet te stoppen en 5-0 6-0?? dan eerder 5-3 6-3..
Ik ga zo naar huis, ik ben vanavond vanaf 5/6 uur beschikbaar! Eerst wel even oefenen na een weekje niet gespeeld te hebben Vooral benieuwd naar de wedstrijd met fcdanny
Jongens ik heb mezelf perongeluk geresigned, dat houdt in dat ik alle wedstrijden nu verloren heb?! Heel raar allemaal, ik kan dus waarschijnlijk niet meer meedoen met de competitie en heeft iedereen automatisch 6 punten e rbij van mij
JOngens ik moet de competitie opnieuw starten door een pesrankings bug,m die hele site deugt niet. Ik ben automatisch geresigned dat betekend dat ik eruit lig en iedereen 6 punten eribj krijgt Ik ga nu de competitie opnieuw starten, en als die eenmaal begonnen is hoevel jullie alleen de scores even in te vullen Zoveel wedstrijden zijn er nog niet gespeeld Alle wedstrijden staan in de startpost onderin
/Mod Dit is nu de laatste waarschuwing Pine NL. Je hebt al een OW staan, de volgende halte is een ban. Laat het niet zover komen, het is het niet waard, en nergens voor nodig.