Wie wil tegen mij spelen, ik moet nog steeds heel veel oefenen dus ik vermijd de top3 spelers even, iemand spelen?
FCU 76 - Bardogan 2-5 Wat is dat voor ...verdediging man dat Valencia. (lees : ik.) Dankjewel Cassilas! Hij heeft de bal klem op de doellijn,laat opeens los en bedankt 2-1..Daarna nog een heerlijke eigen goal,leuk joh. ComedyCapers gewoon. Terecht verloren hoor maar ik baal gewoon van die shit verdediging.
Ik ga maar Rainbow Six of Gears ofzo spelen. Als iemand tegen mij wilt, laat het maar weten. Ik ga maar minder winnen, want het wordt een beetje saai als iedereen eerst een hele voorbereiding nodig heeft voordat ze tegen jou durven te spelen.
@ FCU 76 2 - 5 gewonnen Ik moet zeggen dat deze wedstrijd wel in mijn handen lag, voornamelijk. Robbie heeft nog een onwijs mooie goal weten te maken, een lobje buiten de 16 over 2 verdedigers en de keeper heen. @ GhostFace 0 - 2 gewonnen De eerste helft lag in mijn voordeel, allebei de treffers erin geschoten en een harde knal tegen de lat, veroorzaakt door Henry. GostFace kwam heel goed terug in de tweede helft maar verputste al zijn kansen door individueel met Adriano te spelen vind ik. en Robbie. ik heb de score ingevuld maar hij is nog niet bijgewerkt?
Ik kan vandaag wel spelen, alleen pas vanavond omdat ik nu zelf niet thuis ben..Ik denk dat ik rond 7 uur online kom, dan kan ik wel de hele avond zowat spelen