jij ook hoor. had veel meer en betere kansen dan jij de 2de helft. jij had maar goed punt en dat is adriano
Net een zware overwinning tegen Oliver. Stond 2-0 voor, maar werd uiteindelijk nog spannend toen hij terug kwam tot 2-1. Bovendien was hij sterker in de lucht. Ik had in de laatste seconde nog de 3-1 kunnen maken, maar de paal stond in de weg. Al met al een leuke spannende wedstrijd. FCDanny gaan we zo een begin maken met de cup? Laat het me maar weten.
freakyoliver - fareza 1-2 kweet niet bij deze match had weer eens 12 kansen. heb al deze competitie pech met te kunnen scoren verdomme. verdien bijna in elke match de overwinning op een gelijkspel. en hier verdiende ik een gelijkspel
Jaa is goed, had je net uitgedaagd. Maar kwam een kwartier lang niks. Dus ging ik maar ff tegen iemand anders. Ga je nu uitdagen!
ook 2-1 verloren van fereza pfff hij had veel meer kansen dan mij maar pff die ene laatste kans van mij kon net zo goed 2-2 worden
Wat een wedstrijd voor de beker tegen Stunna! Heb 2-1 gewonnen maar hij miste echt heel veel 1 op 1! Nam vaak teveel risico! Hij verdiende zeker de overwinning maar ben der heel blij mee. Nu nog de uitwedstrijd!
Nee hoor zojuist 2-1 uit verloren voor de cup. Maar ja ik heb nog de thuiswedstrijd tegoed. Dus als ik die win met 1-0 ben ik door
Nee de titelhebber is nog lang niet bekend, de eerste plaats heeft nog minder dan de helft van de wedstrijden gespeeld. Dus geef de hoop neit op
Zo 2-2 gespeeld tegen soulja. Kreeg een rode kaart terwijl hij niet meer echt doorgebroken was. Dacht wel dat ie ervoor zou gaan glijden. Excuses hiervoor. Was niet de bedoeling om anders zo een kans te ontnemen! Edit; Heb wel een engeltje om het goal hangen. Je had zo weer kunnen winnen!
Haha geen probleem man hoort bij voetbal. Ik zou zelf ook wel iemand schoppen als ik echt niet wilde dat hij zou scoren Echt top gespeeld man, ik zat al te denken van wtf hoe gaan we het nu doen. Verlenging en penalties staan uit. Maar ja was niet nodig meer je maakte mooi de 2-2 na een stomme fout van Seedorf pfff. Ach ja nu hoef ik me maar alleen te focussen om de competitie. Succes verder met de cup he! Hij wordt van jou