Nou eurolaunch ofzo... maar kom ik nog op terug, ik kan nu wat meer doen op mijn werk nou ik zelf de computer daar aangepast heb
EuroXbox.com, Eurolaunch? Zeker hetzelfde als al die xboxen die geimporteerd zouden worden ]:- ! En ja, zo`n reactie kan je verwachten hehe
toen ik dvdboxoffice zag vond ik het niet zon noo dmeer om te importeren aangezien zij dat toch goedkopern konden. en scheelt mij kopzorgen. ik zie jou helemaal niks doen behalve commentaar hebben op andere, dus tjah...moe nie veel zeggen!?
Ja, goed he? Volgens mij ben ik alleen maar commentaar op jou aan het geven, maar ik zal proberen aardiger te zijn>>>noooootttttttttt
Toen ik op zoek was naar iets stuitte ik op deze thread en ik vroeg me af waarom we het filmpje niet meer kunnen bekijken en of er nog vervolgfilpmjes komen hierop .
owjah moet ik nog uploaden, en ehm misschien in de verre toekomst als de server veel downloads aankan en ik een digitale camera hebt kunnen we wel eens wat doen ja..
Joepie! misschien kunnen gebruikers dan in de toekomst interessant filmpjes ook opsturen bijv. ik kan een filmpje opsturen als ik weer eens iemand aarz aan het kicken ben met Halo