1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxworld TV!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Orcrist, 10 jul 2008.

  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Sinds gisteravond kent Xboxworld een nieuwe feature, het ultra hippe Xboxworld TV! Met een sexy Mirik in de hoofdrol is dit natuurlijk iets wat je niet mag missen. Namens de forum crew willen we Mirik, en iedereen die er aan mee heeft geholpen om dit tot stand te brengen, van harte feliciteren met deze nieuwe feature.

    [​IMG]

    De uitzending kan je op de frontpage terug vinden: XBW TV - Aflevering 1: Too Human preview

    Hou dus goed de frontpage in de gaten voor meer uitzendingen!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • xbwtv.jpg
      xbwtv.jpg
      Bestandsgrootte:
      54,9 KB
      Weergaven:
      307
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2008
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sweet!!
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    mirik is een man:eek::+
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dat laten ze je juist denken :cool:
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nope.....
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Aanvulling op Kevf zijn post. ;)

    [​IMG]
     
  7. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd een forum wat voor 99% uit mannen bestaat hebben ze het over een sexy mirik wtf!:+
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou de sexe van mirik was voor sommigen tot heden een raadsel, dus vandaar.
     
  9. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    ok ok op die manier:9 nou dat is nu wel duidelijk iig :lol:
     
  10. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n commentaar op de frontpage ook maar even hier :p

    Ben erg blij om deze aanvulling op de site te zien. Er liggen hier enorme kansen op de markt waarin jullie je bevinden, als je het goed doet en ej onderscheid van andere (gamekings).
    Waarin jullie je op dit moment onderscheidne is dat het veel gedetailleerder is en serieuzes (hiermee spelen jullie eigenlijk direct in op het commentaar dat op gamekings bestaat).
    Hou vooral dat detail intact en de iets serieuzere isntellign dan gamekings die zich als een stel kinderen gedraagt en zo games nooit tot een hoger serieus niveau zal kunnen tillen.
    De presentator heeft nog wel wat meer ervaring nodig hij praat veel te droogjes en te langzaam alsof het wordt voorgelezen. De moantage is erg goed, maar opnamen in de natuur dat soort grappen naja vind ik wat minder.

    Verander de theme song! Rock doet denken aan gamekings. Kijk naar gameprogrammas in het buiteland neem een trance deuntje en wat gelicktere graphics ipv dart dirty sloppy effect wat nu gebruikt is.

    Dus kortom: Diffrentieer jezelf van de concurrent door detail en andere sfeer.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2008
  11. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben je namelijk een stuk origineler |:-
     
  12. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Als voorbeeld ;) en in NL ben je orgineler dan ja want niemand kent dat, tis dat ik buitelandse tv kijk :p
    Vind dat thema iig veel vetter dan dat gamekings rock gebeuren, sowieso is NL geen rock land.
     
  13. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    okay als eerste heel netjes gedaan mensen die aan dit project hebben mee gewerkt. Het concept spreekt me wel aan, en kan erg goed worden als het goed word uitgewerkt, maar dit topic is voor feedback dus krijg je wat feedback ;)

    - Het intro deuntje en de rest van het item werkt niet samen, het deuntje rockt en het item is nogal droog van stof.
    - Het inzoomen op het shirt is een beetje knullig, gooi dan het intro plaatje van 2:52 erin
    - In de daadwerkelijk intro zit erg veel potentieel, lekker retro praatje maar dat zou ook mooi zijn omdat terug te zien in de beelden.
    - Het stuk over asgard, goden/loki is erg goed gedaan. Beetje background info zou mooi zijn, dit gaat namelijk over noorse mythelogie en dat zou je terug kunnen brengen in het praatje
    - 2x dezelfde beelden laten zien is niet helemaal professionele. (1:19 / 2:20)
    - De conclusie is goed gedaan en beslaat in in klap het hele item, en dat is ook direct het probleem. Er word eigenlijk gewoon te weinig gepraat.

    Oja en mirrik mag de volgende keer een jurkje aan, staat iets vrouwelijker dan zo to human shirt :+
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat ik zou doen is een tweede persoon voor de camera regelen. Dan praat je niet tegen de lens. Het gaat voor jezelf makkelijker als je een gesprek met iemand houdt. Misschien kun je Mirik erbij halen, zij is erg fotogeniek heb ik gehoord.

    Verder vind ik het echt geweldig. Zoals ik al in het Modhok zei: Een stap voorwaarts op de andere gamingwebsites. Streaming video items zijn gewoon the way-to-go tegenwoordig. Kijk maar naar het succes van Gametrailers.com.
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik zeg dat ze mij, als journalist in opleiding, voor de camera moeten proppen. Maar dat meer voor het ''ontwetende bier-effect''.
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Haha die tweede persoon is een goed idee ja :+

    //edit, :+

    [​IMG]

    //edit2, viespeuk
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2008
  17. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    :lol:

    Hahaahhahaha8)
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik vond vooral de inhoud zwak en oppervlakkig. Er wordt weinig nieuws verteld over Too Human en op de punten waar de previewer een mening geeft (op RPG gebied zou de game minder uitgebreid zijn) wordt hij weer heel vaag en concretiseert hij deze mening niet. Dus m.b.t. Too Human: welke RPG features mist hij dan bijvoorbeeld? Leg uit wat je zegt.
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2008
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou, als je het vergelijkt met de items van Gamekings, dan vond ik dit juist weer informatief!
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wow, waar kan ik dat shirt kopen! :+
    OT: Ik zou een hobbykamer/zolder ombouwen tot simpel studiootje, dat parkje is leuk, maar staat niet echt professioneel als je het mij vraagt.
     

Deel Deze Pagina