1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxworld TV!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Orcrist, 10 jul 2008.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, ik kan me op zich wel vinden in wat Zifnap zegt. Het is allemaal wat oppervlakkig en kort. Dat vind ik echter juist een goede zaak. Als iemand bericht (neem nu Mirk op XBW TV) dat de RPG-elementen in Too Human zwak zijn, moet je daar dan uitleg over? Ik geloof wat er gezegd word, dat neem ik aan. Dus ik vind het juist een goede zaak dat er beelden getoond worden (is het spel iets voor mij als ik het zo zie?), er korte informatie over gegeven word (wat moet je doen? waar gaat het over?) en dat er verteld word wat het spel inhoudelijk is (wat is er met de gameplay?). Dat vind ik heel tof en goed gedaan!
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Daar ben ik het niet mee eens. Als iemand zegt dat een punt in een game zwak is wil ik wel graag weten waarom dat zo is. Ik kan ook zeggen in een review, Too Human is een vette game. Dan hoeft iemand anders dat niet als zoete koek te slikken. Graag heb ik bij punten dus ook uitleg waarom.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, tuurlijk. Maar dit is een preview, en Mirik zegt niet straightforward goed of slecht. Maar oké, meer diepgang zou een pré zijn, hoewel ik me er niet aan stoorde.
     
  4. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    *valt van stoel*

    Mirik is een... man.... nee... vrouw.... toch man.... aaaahhhhh!!!


    Tot zover mijn nuance. :cool:

    Maar, wel mijn complimenten voor proberen van iets nieuws. Ik had nooit verwacht dat je zelf voor de camera zou gaan staan. Komt nog helemaal goed!
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    We willen gewoon een lekker snel en kort programma maken, maar wel met informatie. Dan moet je toch gaan kiezen wat je wel en niet zegt. Kunnen wel alle goden gaan opnoemen en elke skill die je krijgt opsommen ofzo, maar wat heb je er aan? Het moet afdoende zijn om te weten in welke kwantiteit ze te vinden zijn en of dat aldus ons afdoende is, lijkt mij.

    Althans, als je een kort programma wilt maken, anyways. Anders kunnen we tientallen minuten vullen met praatjes, lijkt mij! Maarja, wie kijkt daar nou naar?

    lol genius! _O_

    Plus, WTF? wie zegt dat ik dat ben voor de camera?
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2008
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 20 jul 2008
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hahahaha, oh man, die studio is echt geweldig. _O_ Hoe verzin je het.

    Haha, die tekening van Gerjan ook. :cool:
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hehe lol, hij staat in de achtergrond! Verder erg leuk gedaan m.b.v. greenscreen!

    Als je nog eens graphics of iets dergelijk nodig hebt, al ziet het ernaar uit dat je dat zelf kan, roep je maar. :)
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2008
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hells YEA! Onze master Editor and Supreme Ruler of Time and Space (moet ik er bij zeggen) roept al om meer! :)
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Mirik! Petje af! Dit is echt een geniaal scenario die je hebt weten neer te zetten. Hulde! \o/ Ik verwacht meer afleveringen met dit concept.
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Mirik done nothing! Alleen de presentator en de Editor (voornamelijk deze laatste) doen het werk!
     
  12. Kamiel

    Kamiel Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    "Als je nog eens graphics of iets dergelijk nodig hebt, (..), roep je maar. "

    Misschien kan iemand (Gerjan?) een "echt" uniek xbw tv decor maken. Liefst met de achtergrond en de voorgrond (monitor, desk) los zodat je daar in fake 3d langs kan filmen.
    En we kunnen ook nog een echte openingsleader gebruiken en naamtitelbalkjes en gametitelbalkjes en een eindleader en een....

    In elk geval al bedankt voor alle input en reacties tot zover!
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Gebruik je Adobe Ultra of After Effects?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Whaaa masterlijk!
     
  15. Kamiel

    Kamiel Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Final Cut Pro Studio Motion 3. Daar willen ze op mijn werk mee gaan werken. Dus dat ben ik nu aan het leren. Maar kreeg een paar renderfouten er niet uit, en heb ik er wegens tijdgebrek maar in laten zitten. So much voor betrouwbaarheid Mac.
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ok prima. Ik zal wel eens wat proberen om te kijken of ik virtual sets kan maken. Klein tipje: pas je belichting van voren iets aan zodat de groene gloed op het lichaam minder is.
     
  17. Kamiel

    Kamiel Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok geweldig! Ja, belichting is ook iets wat bij elk stapje iets beter moet. De groene gloed had ik er ook in de montage uit moeten draaien. Maar goed.
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Uhm, heb je misschien een voorbeeld pakketje van een decor? Weet ik wat er allemaal in zit.
     
  19. Kamiel

    Kamiel Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de link waar ik het vorige decor vandaan geplukt heb: http://www.mbdtv.com/sets_main.htm. En hier vind ik net ook een paar mooie (helemaal onderaan): http://emea.promax.tv/emea/feb_news_2.html.
    Maar dit was voor de nieuwsuitzendingparodie. Voor xbw tv mag het natuurlijk hipper en gamer zijn. Een samenstelling van verschillende gamelokaties? Laat je de creatieve juices de vrije loop!
    Heel cool dat je iets wil bedenken!
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dat wordt een beste klus. Moet eigenlijk in 3d...

    Ik ga eens brainstormen! :)
     

Deel Deze Pagina