1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xboxworld=xboxforum

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door T-box, 5 aug 2002.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat gaan we dus veranderen / verbeteren.. Dan kunnen we daarna altijd nog polsen wat jullie er echt van vinden

2. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    goed idee: de klant is koning :D

3. xforz

xforz Guest

Voor wanneer is XBW 3.0 geplant?

4. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    whaha, jij bent veel beter dan crew, jij bent de opper meester van femmerink en mij(ons geheimpje, jullie ontdekken het nog wel)

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Geen datum geprikt.. Mirik en ik zijn allebei afzonderlijk wat aan het ontwerpen. Laten we hopen dat hier wat bij zit dat we kunnen gebruiken. Daarna moet alles nog gescript worden, ideeen ECHT uitgedacht EN uitgevoerd worden, dan zit je zo aan september/oktober denk ik.. maar je weet het niet, het kan opeens ook enorm versnellen (of juist niet)

6. Nitroke

Nitroke Kielse Rat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerder vertragen :) Het is nu al maanden dat we er over bezig zijn en nog steeds is er geen design..

greetz,
    Nitroke

7. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Bingo...
    Igor en Frankenstein!!! 8)
    CyberLaui weet wat ik bedoel!! Suc6

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil ik ook wel voor mijn rekening nemen, heb het er zaterdag wel met Koob over, die komt dan langs. Volgens mij vond Jordoman dat ook wel een goed plan.:)

9. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou graag een contribution willen doen aan de ontwikkeling van bijvoorbeeld versie 3.0. Ik ben namelijk, zowel hobbymatig, als professioneel veel bezig met ontwikkelen van sites. Kwee alleen nie of dat wel gepast is en of er een mogelijkhied daartoe is... Nou ja, als jullie iets hulp of een mening kunnen gebruiken, let us/me know.

Is er alweer een nieuw voorzetje van 3.0, of zijn de huidige voorzetjes nog actuele mogelijkheden?

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zover ik weet is het design dat Mirik hier laatst postte alweer 'afgeschreven', maar dat moet je aan hem vragen :).

Alsik opeens vandaag een design helemaal afmaak, post in het crewforum en iedereen roept JAAAAAAAAA WOUTER JE BENT GEWELDIG. dan gaat het scripten dus van de week al beginnen en kan het dus versnellen :+

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tsja, hoe had je dat pcies in gedachte?

12. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm... dat is nou net het knelpunt... Kijk, een middagje klussen aan zo'n site is het meest productief, maar ik neem aan dat jullie dat zelf ook wel kunnen... PHP is alles toch?
    En op dit forum zijn er ook ongeveer 1.714 meningen, dus wat dat betreft.... Tsja...

DUNNO.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Na het design is PHP idd aan de beurt :+ Daar hebben we Jorrit voor en die kan dat perfect :)

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    veel minder
    wie is hier nu echt actief?

15. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad! Wie zijn al die 1700 man?

16. WouteR