Dat gaan we dus veranderen / verbeteren.. Dan kunnen we daarna altijd nog polsen wat jullie er echt van vinden
whaha, jij bent veel beter dan crew, jij bent de opper meester van femmerink en mij(ons geheimpje, jullie ontdekken het nog wel)
Geen datum geprikt.. Mirik en ik zijn allebei afzonderlijk wat aan het ontwerpen. Laten we hopen dat hier wat bij zit dat we kunnen gebruiken. Daarna moet alles nog gescript worden, ideeen ECHT uitgedacht EN uitgevoerd worden, dan zit je zo aan september/oktober denk ik.. maar je weet het niet, het kan opeens ook enorm versnellen (of juist niet)
Ik denk eerder vertragen Het is nu al maanden dat we er over bezig zijn en nog steeds is er geen design.. greetz, Nitroke
Dat wil ik ook wel voor mijn rekening nemen, heb het er zaterdag wel met Koob over, die komt dan langs. Volgens mij vond Jordoman dat ook wel een goed plan.
Ik zou graag een contribution willen doen aan de ontwikkeling van bijvoorbeeld versie 3.0. Ik ben namelijk, zowel hobbymatig, als professioneel veel bezig met ontwikkelen van sites. Kwee alleen nie of dat wel gepast is en of er een mogelijkhied daartoe is... Nou ja, als jullie iets hulp of een mening kunnen gebruiken, let us/me know. Is er alweer een nieuw voorzetje van 3.0, of zijn de huidige voorzetjes nog actuele mogelijkheden?
Zover ik weet is het design dat Mirik hier laatst postte alweer 'afgeschreven', maar dat moet je aan hem vragen . Alsik opeens vandaag een design helemaal afmaak, post in het crewforum en iedereen roept JAAAAAAAAA WOUTER JE BENT GEWELDIG. dan gaat het scripten dus van de week al beginnen en kan het dus versnellen
Hmmm... dat is nou net het knelpunt... Kijk, een middagje klussen aan zo'n site is het meest productief, maar ik neem aan dat jullie dat zelf ook wel kunnen... PHP is alles toch? En op dit forum zijn er ook ongeveer 1.714 meningen, dus wat dat betreft.... Tsja... DUNNO.