1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxworld zoekt: Flash en Graphics kenners

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 16 jan 2009.

  1. the_martini

    the_martini Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal binnenkort wel ff een voorbeeldje maken van het Animation gedeelte uit Photoshop.
    Want met Flash werken kan ik niet, had ik ook al tegen Willem gezegd..
    Maar ik zei toen ook dat je aardig ver kan komen met Photoshop als je er de tijd voor neemt en een beetje goed bent! ;)

    Grtz, the_martini
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Helaas heb ik me de laatste tijd niet meer zoveel verdiept in Flash en Actionscript 3.0 ga ik denk ik helemaal niet trekken, want dat is echt compleet andere koek dan wat ik gewend ben (1.0-2.0). Maar goed, voor mijn website (ja, ik weet dat het lang duurt en het heeft een reden :+) heb ik sowieso de welbekende "Coming Soon!"-banner plus wat klikbare reclamebanners gemaakt.

    Het maken van banners etc. vind ik altijd wel leuk om te doen en een beetje goede banner kost wat tijd, maar goed ik zag net deze thread en binnen een paar minuten kun je toch ook al een leuke simpele, maar toch opvallende banner maken. Ik heb namelijk net deze klikbare 468x60 reclamebanner gemaakt, gewoon om wat uit te proberen en ik heb alleen gebruikgemaakt van het logo uit de startpost. Vandaar ook de matige kwaliteit van de animatie. ;) Ik heb helaas geen toegang tot high-res (pers)afbeeldingen en meestal pluk ik afbeeldingen van Google, want ik zou niet weten waar je al dat ruwe materiaal vandaan moet halen! :{
     
  3. the_martini

    the_martini Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar, jullie hebben je designer al gevonden. ;)
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Is er nog behoefte aan een persoon die banners maakt? Een vriend van me studeert aan HKU gamedesign en wil graag regelematig banners maken (goed voor portfolio). Hier de link naar zijn site met protfolio en dergelijke http://student-kmt.hku.nl/~ruben12/index.php?stylesheet=1&menuactive=index link.nl (onderaan staat een vlug in elkaar gezette banner van prototype als voorbeeldje :D)
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hi Joost!

    Ja, op zich wel, maar dan wel iemand die meer kan dan een motion tween in Flash though. :) Ook bijvoorbeeld een stoere flash webpage kan maken met interactieve gedeeltes, etc.

    Weet niet of hij meer kan dan die banner onder aan de pagina, maar zoek meer iets moois in de trend van de Star Ocean: Last Hope banners die ik vanaf morgen draai!

    Misschien vraag ik gewoon te veel. :)
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Wie maakt ze nu?
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik maak ze niet of krijg ze aangeleverd, maar als ik speciale acties wil doen, zoals een subpage, of wat dan ook, dan moet ik uren klussen, terwijl ik zat andere werkjes heb! Beter dat ik iemand heb om snel in te schakelen die ik eventueel wat kan betalen als free-lancer....
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik kan hier en daar wel wat maken als jullie interesse heben?
     
  9. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Mirik, hoe doe je dat eigenlijk is XBW je vaste baan, of heb je ook nog werk buiten XBW?
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik weet niet of er nog interesse is? Ik zag dat er om het moment niks is geplaats.
    Ik ben momenteel student op het Grafisch Lyceum en weet dus ook het een en ander van de programma's af!
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Elke hulp is volgens mij welkom :)
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik zal van het weekend even wat posten. Dan kunnen jullie zien of ik in huis heb waar jullie ook daadwerkelijk iets mee kunnen.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoi Flavourlicious. Bedenk dat je voor deze vragen bij de XBW.nl redactie moet zijn, let dus niet te veel op antwoorden van anderen. ;) Ik zal je post doorspelen naar de baas, kijken wat ie te zeggen heeft!
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Oke, thank you. :)
     
  15. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Bazin toch?

    Of heb je nu laten doorschemeren dat Mirik een man is? :eek:
     
  16. LegacyNL

    LegacyNL <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoho, laten we het mysterie in leven houden ;) ben benieuwd Flavourlicious!
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Even wat gemaakt voor Dirt 3. Het kan nog veel mooier en omdat het een GIF is heb ik er geen knoppen in kunnen doen. Hij is wel uber laggy en crappy kleuren. Het SWF bestand is mooi en scherp. Ik kan hier ik geen swf bestanden plaatsen toch?

    Edit:

    Ik heb hem verkleint zodat hij wat stabieler loopt qua framerate:

    Not, want je browser gaat dood! Check mijn volgende posts!
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2010
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hotlink werkt niet. Probeer Tinypic/Imageshack?
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Imageshack werkte eerst niet omdat het bestand te groot was. heb toen een andere vage site gebruikt. Toen werdt hij heel laggy. Ik heb hem daarna verkleint en geupload met imageshack en nu is hij stabieler. Kun je hem nu zien? :)
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Yup, ziet er leuk uit! Hier en daar nog wat tweaken maar ik doe het iig je niet na. Tof! :)
     

Deel Deze Pagina