Ach, de volgende keer beter. Ik ben sowieso blij dat ik weer wat games heb uitgespeeld. Ik heb er echt teveel liggen en Challenges zijn voor mij een reden om ze uit te spelen. Ik vind het alleen jammer dat ik op zo'n manier verlies. Tegen games als Avatar, NHL2K6, Fifa World Cup 06, Legends of Wrestlemania ben je op een gegeven moment gewoon kansloos.
Lol, wat is nou de bedoeling van de challenges? Het is al tijden bekend dat er easy games zijn, als iemand die gebruikt is de wereld opeens te klein
Lees wat ik typ. Ik zeg dus dat op zo'n manier onderuit gaan in mijn ogen niet zoveel respect verdient door het gebruik van easy games. Als iemand mij inhaalt door normale games waar je gewoon moeite voor moet doen, krijg je van mij alle respect. Voor de rest natuurlijk gewoon de terechte winnaar. Meer punten is terecht.
Achja, nu kan hij die bij de volgende challenge waar een nog grotere prijs is niet halen Maar ja arma wint, pm me je persoons gegevens even bitte. Dan word je prijs opgestuurd. Maar mensen willen jullie volgende maand nog een challenge? Of wil iemand anders het doen? Zeg het maar.
Arma wint toch altijd de laatste tijd? Ik dacht dat ie al die easy achievement games al 'opgebruikt' had.
Ok, maar om even terug te komen op het feit dat fiasco gestopt is met de challenges, hoe gaan we dit oplossen? Iemand ideeen, suggesties, of opmerkingen, meld het dan hier, mocht je het over willen nemen van fiasco.
Ik vind het best, alleen het leader board, is dat niet makkelijker te maken. Aangezien ik niet zoon reken wonder ben Dat de nummer 1 1 punt krijgt, nummer 2 2 punten enz, en dan de gene die de minste punten heeft in het totaal wint? Aan het einde van het jaar uiteraard.
Pff, wat mij betreft wordt het hele leaderboard gedumpt. Denk niet dat mensen er echt waarde aan hechten. (en ik zei al bij de invoering daarvan dat Sjacco een veel te moeilijke methode had bedacht )
Zijn er dan nog wat mensen voor die vinden dat het leaderbord moet worden afgeschaft of vermakkelijkt