1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxworld's cheats en help - jouw mening

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Cole Trickle, 6 mrt 2004.

?

HELP! Cheats?

1. Ja, ik gebruik de cheats die ik op xboxworld vind

5 stem(men)
    4,8%
  2. Ja, ik zoek/vraag hulp in de threads van xboxworld

22 stem(men)
    21,2%
  3. Ja, ik zoek de cheats op xboxworld en zoek/vraag hulp in de threads van xboxworld

2 stem(men)
    1,9%
  4. Nee, wel help ik bij problemen van andere leden in de threads op xboxworld

42 stem(men)
    40,4%
  5. Nee, cheats en cheaten vind ik moreel verwerpelijk

19 stem(men)
    18,3%
  6. Anders, ik mis wat op xboxworld waardoor ik de site niet gebruik voor help/cheats. Ik mis namelijk .

14 stem(men)
    13,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    cheaten is weak

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Aan dat soort reacties hebben ze dus niks eh :)

3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik gebruik regelmatig cheats. Ik vind met name de cheats in GTA erg leuk, maar ook in bijv Crash Nitro zitten hele leuke cheats.

Paaseieren vind ik ook leuk.

Wat ik niet leuk vind is het gebruik van cheats op Xbox Live, dus daar doe ik niet aan mee.

Maar wat ik nog minder leuk vind is dat ik een game van 50 euri of meer niet volledig mag gebruiken omdat ik minder handig ben dan een ander of omdat ik minder tijd heb dan een ander. Dat vind ik dus poep en dan zoek ik (soms) een cheat om de game ten volle te kunnen genieten.

Bijvoorbeeld: Bij Crash Bandicoot liep ik al vast bij de eerste de beste boss. Voor iedereen een eenvoudige noot om te kraken, maar voor mij dus niet. Misschine ben ik voor dit spel motorisch gestoord of zo.

Hoe het ook zij, ik heb dus een vriend even dat level laten afwerken en daarna kon kan ik weer verder. Dat is ook een vorm van cheaten en ik schaam me er absoluut niet voor. Ik ga toch geen game van 100 pieken kopen als ik er maar voor 25 piek plezier van krijg!

4. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet welke keuse het beste bij mijn mening past.

Maar laat ik er maar duidelijk over zijn ik cheat bijna nooit en als ik eens cheat dan doe ik dat meestal bij slechte games :) In dit dit geval zoek ik mijn cheats elders en niet op XBW. Ik maak wel eens gebruik van het games help forum op XBW als ik fast zit in een game :)

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind dat de cheats op de frontpage wel mogen verdwijnen. Maar de cheats/helpsectie op het forum moet gewoon blijven bestaan. Er worden bijna nooit cheats gevraagd ofzo. Maar er zijn wel altijd mensen die hulp nodig hebben en dat vind ik wel belangrijk. Als ik problemen heb kom ik meteen naar xbw. Zoek ik cheats, dan ga ik wel naar gamefaqs.

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    mmm
    ik als ik echt niet verder kom dan gebruik ik een walktrough.
    ik neem als ik een spel uitgespeeld hebt met alles erop en eraan dan neem ik wel funny cheats

7. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Hetzelfde :).

8. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, walktrough's, en als het echt niet anders kan gebruik ik cheats...*schaamt zich*

9. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    SCHAAM SCHAAM * Naam Tinman_NL *
    Ge(rard)
    Gebruik voornamelijk walkthroughs, maar dan ook echt na 300x probere en toch niet verder komen.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2004
  10. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    alleen als ik echt vast zit cheat ik, zoals dus bij PGR2 maar bij Live bijvoorbeeld gebruik ik alleen met toestemming van mijn vrienden de gecheatte auto's, bij normale live games die ik zomaar voor de lol speel met PGR2 gebruik ik mijn eerlijk gewonnen wagens.

Maar af en toe gebruik ik wel een cheat van Xboxworld.nl alleen niet de nieuwste cheats staan erin, dat is soms wel jammer :mad:

11. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Hier ben ik het persoonlijk niet mee eens, de cheats sectie is in principe heel handig zolang hij maar wordt bijgewerkt en kan in veel gevallen sneller antwoord geven dan een vraag stellen op het forum.

12. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt voor de reakties. We gaan ermee aan de slag.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina